Steam Workshop z ponad 57 milionami dolarów przychodu

Firma Valve ogłosiła, że przychody ze sprzedaży wirtualnych przedmiotów w usłudze Steam Workshop przekroczyły 57 milionów dolarów.

Jest to łączna kwota zgromadzona przez ponad 1500 autorów z 75 różnych krajów od uruchomienia Steam Workshop w 2011 roku. Przypomnijmy, że usługa pozwala użytkownikom na tworzenie i dzielenie się dodatkową zawartością w obsługiwanych produkcjach. W tej chwili ze Steam Workshop korzysta ponad 100 gier, choć do tej pory tylko trzy (Team Fortress 2, Dota 2, Counter-Strike: Global Offensive) obsługiwały sprzedaż wirtualnych przedmiotów. Teraz dołączyły do nich dwa nowe tytuły – Dungeon Defenders: Eternity oraz Chivalry: Medieval Warfare. Są to pierwsze produkcje nie stworzone przez firmę Valve, które doczekały się obsługi płatnej zawartości stworzonej w Steam Workshop.

Źródło:
"Sarge" - GRY-OnLine


Klemens
2015-01-29 18:07:10