Star Wars: Commander – zadebiutowała mobilna strategia w klimatach Gwiezdnych Wojen

Najnowszym pretendentem do mobilnego tronu, który trafił właśnie na rynek, jest Star Wars: Commander, czyli strategia osadzona w realiach Gwiezdnych Wojen.

Gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Obecnie dostępna jest wyłącznie na urządzenia mobilne z systemem iOS, ale za kilka tygodniu zadebiutować ma wydanie na Androida.

Akcja osadzona została w czasach pierwszych trylogii, czyli Epizodów IV-VI i opowiada o wojnie domowej między Imperium a Rebeliantami. Gra podąża ścieżkami wytyczonymi przez niezliczone wcześniejsze produkcje tego typu. Zajmujemy się więc gromadzeniem surowców, rozbudową bazy i prowadzeniem badań naukowych. Jednocześnie musimy przygotować także struktury obronne, w tym ściany i wieżyczki strażnicze, w sposób, który umożliwi odparcie ataku sił nieprzyjaciół. Ponadto szkolimy także własną armię, którą potem wykorzystujemy do przeprowadzania inwazji na centra dowodzenia należące do sztucznej inteligencji lub innych graczy.

Autorzy Star Wars: Commander wprowadzili kilka elementów, które mają odróżnić grę od Clash of Clans. Przede wszystkim do wyboru są dwie frakcje. Imperium i Rebelia posiadają własne unikalne budynki, jednostki, maszyny oraz oczywiście także bohaterów. Ponadto duży nacisk położony został na fabułę. Kampania nie jest jedynie serią niepowiązanych ze sobą bitew, a zamiast tego opowiada składną historię, zaś scenariusz ulega silnym zmianom zależnie od wybranej strony konfliktu.

Warto na koniec wspomnieć, że twórcy mają w planach regularne rozbudowywanie Star Wars: Commander o nową zawartość. W przyszłych aktualizacjach pojawią się nowe misje, jednostki i planety (w tym Hoth).

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2014-08-24 07:08:34