Sid Meier: - Chcemy, by gracze w Starships budowali więź ze swoimi statkami

Statki kosmiczne w Sid Meier's Starships mają odgrywać podobną rolę, jak agenci w XCOM, poprzedniej produkcji Firaxis Games.

- Chcemy, by ludzie wiązali się z tymi pojedynczymi statkami, by rozpoznawali je od pierwszego napotkania przez kolejne - taką wizję budowania relacji w Sid Meier's Starhsips ma twórca gry. - "To mój statek bitewny, to mój statek zwiadowczy, to mój podstępny statek, to mój szybki statek" - wylicza Sid Meier.

Nawiązuje też do poprzedniego dzieła Firaxisu, dostrzegając pewną analogię między obydwoma tytułami. - W XCOM-ie przywiązujesz się do żołnierzy w trakcie, gdy oni wykonują misję po misji. W Starships idea jest podobna. Zbudowałeś te statki, zaprojektowałeś je, ulepszyłeś, były z tobą przez całą serię misji. Znasz każdy z nich z osobna, znasz ich mocne strony i słabości. Ta nić tworzy się od pierwszej misji, przez następne - uważa Sid Meier.

Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl


Klemens
2015-01-24 10:14:47