Remastery Command & Conquer ze wsparciem dla modów. Gracze dostaną kody źródłowe

Kolejne nowinki dla fanów Command & Conquer, którzy odliczają dni do premiery Remastered Collection. Podobnie jak w przypadku poprzednich doniesień, EA przygotowało dla nas dobrą i złą wiadomość.

Dziś wiemy, że remaster C&C nie otrzymają na premierę rozgrywek po sieci LAN, ale za to EA zaoferuje pełne wsparcie dla modów.

Zgodnie z przekazanymi przez Vessellę informacjami, jeszcze w dniu premiery kolekcji EA udostępni fanom kody źródłowe zremasterowanych Tiberian Dawn i Red Alert, by wesprzeć prace nad nieoficjalnymi dodatkami. Ekipie zależy na tym, by moddery swobodnie wymieniali mapy, tworzyli nowe jednostki, podmieniali tekstury, naginali mechaniki czy edytowali poszczególne elementy kodu.

O ile same mody będziemy musieli instalować ręcznie, to wszystkie pobrane przez nas kreacje społeczności znajdziemy potem w specjalnym menu gry na platformie Origin. Tymczasem użytkownicy Steam otrzymają wsparcie dla Warsztatu Steam, więc sam proces pobierania i użytkowania modów będzie uproszczony.

Wracając na chwilę do zabawy po sieci LAN, warto wspomnieć, że Petroglyph ma ją na szczycie listy priorytetów dla popremierowego wsparcia.

Źródło:
"LM" - gram.pl


Klemens
2020-05-21 11:41:37