Recenzje Halo Wars 2 – jest dobrze, ale do ideału trochę brakuje

Jutro na sklepowych półkach wyląduje druga odsłona cyklu Halo Wars. Dzisiaj natomiast możemy zapoznać się z pierwszymi ocenami przyznanymi temu tytułowi.

Recenzenci zwracają uwagę na dopracowane, wygodne sterowanie, interesującą opowieść oraz na bogaty wachlarz multiplayerowych wariantów rozgrywki. Wśród tych ostatnich prym wiedzie Blitz, w którym rozgrywka została oparta na talii kart, jakie możemy spożytkować w trakcie zmagań, by przyzywać na pole bitwy kolejne jednostki. Zadaniem, jakie czeka na wykonanie jest przejęcie trzech punktów kontrolnych. Niestety i w tej beczce miodu znalazło się miejsce na łyżkę dziegciu – na ten moment Blitz oferuje bowiem... jedną mapę.

Co zatem poszło nie tak? Same misje nie zapadają szczególnie w pamięć, a mechanika gry stanowi niemal wierną kopię schematu, jaki zaproponowano w „jedynce”, co oczywiście nie oznacza, że jest zła – wręcz przeciwnie, niektórzy uciekają się do stwierdzeń, że zabawa jest „uzależniająca”. Sęk w tym, że, zdaniem wielu, ekipa Creative Assembly mogła nieco bardziej się postarać i zaproponować więcej autorskich rozwiązań. Po lekturze wyżej wymienionych tekstów wnioski nasuwają się same – gracze, którym pierwszy RTS w uniwersum Halo przypadł do gustu, raczej nie będą mieli powodów do narzekań.

Zapowiedziane w sierpniu 2015 roku Halo Wars 2 trafi do sprzedaży 17 lutego. W przeciwieństwie do pierwszej części serii, która zadebiutowała wyłącznie na konsoli Xbox 360, gra zmierza zarówno na komputery osobiste, jak i na Xboksa One. Jej premierze na pecetach będzie towarzyszyć zremasterowane Halo Wars: The Definitive Edition. Oprócz poprawionej grafiki, tytuł zaoferuje szerszy wachlarz opcji sieciowych.

Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine


Klemens
2017-02-16 20:28:11