Randy Pitchford uczy innych, jak radzić sobie z krytyką ze strony konsumentów

Zdaniem Randy'ego Pitchforda osoby o "mniej wyrafinowanych umysłach" zawsze zadadzą sobie trud, by zniszczyć coś zbudowanego przez innych.

Szef Gearbox Software - Randy Pitchford - po produkcjach w stylu Aliens: Colonial Marines oraz Duke Nukem Forever spotkał się z delikatnie mówiąc ostrą krytyką ze strony środowiska graczy. Nie tylko za jakość gier, ale także chociażby za niezbyt prawdziwy sposób ich reklamowania. Fala negatywnych komentarzy musiała być spora, bo niedawno jako doświadczony w tej tematyce twórca wygłosił wystąpienie na temat sposobu radzenia sobie z krytyką ze strony graczy.

- Jeżeli tworzysz rozrywkę na wielką skalę, jeżeli docierasz do milionów, zawsze znajdzie się kilkadziesiąt tysięcy osób, które będą nas nienawidzić, a część z nich zada sobie ten trud, abyśmy dowiedzieli się co czują. Ja widzę to w ten sposób: poruszamy ich, nawet osoba, która nienawidzi twoich gier mocno, jest o prostu przez nie poruszona. Dlatego walczymy, tworzymy emocje i doświadczenia, niektórzy ludzie potrafią z nich pięknie korzystać, ale część jest po prostu sadystami - powiedział Randy w zeszłym tygodniu podczas Develop Conference.

W dalszej części swojego wystąpienia Randy użył analogii do zamków budowanych z piasku na plaży. Część osób będzie je podziwiać i pójdzie dalej, ale znajdą się ci, którzy za wszelką cenę postarają się je zniszczyć. - To typowe dla mniej wyrafinowanych umysłów, ale większość z nas będziemy tymi, którzy będą podziwiać zamki z daleka i pozwoli im istnieć. Dlatego tworzymy lubimy tworzyć gry wideo, tam możemy wysadzać rzeczy, a nikomu nie dzieje się krzywda - powiedział Randy.

Źródło:
Paweł Pochowski - gram.pl


Klemens
2015-07-20 20:53:23