Pudełkowe wersje gier znikną w przeciągu dwudziestu lat? Tak uważa prezes Take-Two

Karl Slatoff, prezes firmy Take-Two Interactive, stwierdził, że postępująca cyfryzacja branży doprowadzi w ciągu najwyżej dwudziestu lat do sytuacji, w której pudełkowe wersje gier wideo będą już przeszłością.

Slatoff nie ma wątpliwości, że w perspektywie długoterminowej całkowita cyfryzacja interaktywnej rozrywki jest nieunikniona. „Nie jestem tylko pewien, czy to kwestia dwudziestu, dziesięciu czy może pięciu lat. Prawdopodobnie mniej niż dwudziestu i pewnie więcej niż pięciu, ale sądzę, że ostatecznie do tego dojdzie” - uznał prezes Take-Two. Dużą rolę w przejściu z fizycznych kopii gier na cyfrową dystrybucję odgrywają według niego takie platformy jak Xbox Live czy PlayStation Network. „Sądzę, że to [proces cyfryzacji – dop. aut.] dzieje się nieco szybciej niż sobie wyobrażaliśmy, ponieważ Microsoft i Sony wykonali naprawdę dobrą robotę ze swoimi usługami”. Slatoff przyznał jednak, że choć przyszłością branży jest dystrybucja cyfrowa, jego firma nie planuje na razie rezygnacji z pudełkowych wersji swoich tytułów: „Prawda jest taka, że fizyczna sprzedaż wciąż odpowiada za większość naszych przychodów”.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine


Klemens
2017-11-30 21:32:17