Przymiarki do otwartych beta testów Heroes of Annihilated Empires

Przedstawiciele firmy GSC Game World (odpowiedzialnej za tworzenie m.in. Kozaków) zapowiedzieli publiczne beta testy Heroes of Annihilated Empires. Już 25 kwietnia na oficjalnej stronie gry znajdzie się jej pełna wersja, oczywiście beta, do pobrania.

Przedstawiciele firmy GSC Game World (odpowiedzialnej za tworzenie m.in. Kozaków) zapowiedzieli publiczne beta testy Heroes of Annihilated Empires. Już 25 kwietnia na oficjalnej stronie gry znajdzie się jej pełna wersja, oczywiście beta, do pobrania.

Celem testów jest oczywiście znalezienie i wyeliminowanie błędów i niedoróbek popełnionych przez programistów, a także zebranie od graczy wszelkich idei i sugestii odnośnie rozgrywki. Jednocześnie będziemy mogli przekonać się, czy pomysły projektantów ze studia GSC Game World trafiły w nasze gusta. Do premiery gry pozostało jeszcze sporo czasu, tak więc twórcy mogą wprowadzić jeszcze nieco poprawek.

Heroes of Annihilated Empires to gra strategiczna znanego na całym świecie ukraińskiego studia GSC Game World. Sam program jest względnie nietypową mieszanką elementów znanych z gier RTS (strategia czasu rzeczywistego) oraz RPG (role playing game - gra w odgrywanie ról), przez producenta – ze względu na rozmach z jakim jest on stworzony, porównywany do największych, epickich dzieł kinowych.

Tryb kampanii dla pojedynczego gracza podzielony został na trzy odrębne epizody (stąd nawiązanie do „epickiej trylogii”). Podczas wykonywania kolejnych misji i zadań, gracz bierze aktywny udział w przeogromnych bitwach, w których jednocześnie sterować można 64 tysiącami jednostek. Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki, użytkownik musi dokonać wyboru nacji. Łącznie dostępnych jest sześć ras, przy czym każda z nich cechuje się odmiennymi umiejętnościami, stylem, wyglądem, a także wadami i zaletami. Sumując, w grze znajduje się osiemnaście głównych bohaterów (co typowe jest dla gier z gatunku RPG – gracz może bowiem rozwijać swoją postać na wielu poziomach, zdobywać doświadczenie, podnoszące umiejętności artefakty, etc.). Elementem, który warto podkreślić jest magia, potrafiąca zniszczyć w kilka chwil potężne budowle czy też zabić całe legiony żołnierzy, jak również pokrzepić serca wojowników bądź wprowadzić ich w stan ogólnego zniechęcenia, chandry (co równoznaczne jest z mniejszą wolą walki, mniejszą efektywnością).

Ogromny świat gry opatrzony został w pełni trójwymiarową, ładną i widowiskową oprawą wizualną. Sto różnorodnych jednostek czy też siedemdziesiąt niejednorodnych budynków wykonanych zostało w bardzo precyzyjny i dokładny sposób, dzięki czemu na brak wizualnych pozytywów nikt nie może w tym przypadku narzekać.

Źródło:
GRY-OnLine


Klemens
2006-04-23 11:42:06