Problemów Godusa ciąg dalszy - zwolniono głównego projektanta

Powstająca od dobrych kilku lat gra Godus nie ma łatwego życia i nie wiadomo czy obecna od dłuższego czasu wczesna wersja zostanie kiedykolwiek dokończona.

Jak bowiem czytamy na forum firmy, wiodący projektant gry – Konrad „FuriousMoo” Naszynski – został zwolniony i choć nie zostało to ogłoszone oficjalnie, to warto zauważyć, że ostatni jego wpis na stronie studia miał miejsce rok temu. Ponadto chodzą słuchy, że większość pracowników dewelopera, znających obsługę silnika Unity, została przeniesiona do prac nad nową grą The Trail.

Sprawa jest tym bardziej zagmatwana, że kilka miesięcy temu Godusa we wczesnym dostępie na Steamie zastąpiło Godus Wars, czyli gra zawierająca pierwotną zawartość oraz dodatkowe elementy znane z RTS-ów. Tytuł jednak, podobnie jak poprzednik, cały czas pozostaje w fazie wczesnego dostępu, a ostatnia aktualizacja miała miejsce w marcu. Mając więc w pamięci wcześniejsze problemy, chyba można śmiało założyć, że z grą znowu dzieje się coś złego i o ile faktycznie jeszcze powstaje, tak nie wydaje się, by miała zostać dokończona w najbliższym czasie.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2016-06-20 17:26:33