Prezes Eidosu: Popyt na gry dla pojedynczego gracza nie zniknie z dnia na dzień
- Sądzę, że ludzie nadal chcą doświadczeń oferowanych przez tryb dla pojedynczego gracza - stwierdza Ian Livingstone na łamach MCV. - Przemysł gier ulega dywersyfikacji, zapewniając nowe sposoby dostarczania gier i ich użytkowania. Żaden nie dominuje jednak w pełni nad pozostałymi - gry jako produkty i jako usługi mogą współistnieć jeszcze przez długi czas - przekonuje szef Eidosu.Najnowsza odsłona jego słynnej serii przedstawiającej perypetie Lary Croft będzie - tradycyjnie zresztą - nastawiona właśnie na kampanię dla pojedynczego użytkownika. - Gry takie jak Tomb Raider zawsze oferowały intensywne przeżycia dla jednego gracza - to nie zaniknie z dnia na dzień - uważa. - Obserwujemy wzrost przemysłu cyfrowego, pojawili się nowi odbiorcy, ale niszowi gracze nadal będą istnieć, chcąc zawartości skierowanej właśnie dla nich - dodaje.
Podkreśla również, że gry takie jak Tomb Raider zawsze muszą być znaczące dla platform, na które trafiają.
Źródło:
Patryk "Pepsi" Purczyński - gram.pl 2012-06-24 13:20:15