Premiera Paraworld dopiero w przyszłym roku

Na oficjalnej stronie gry Paraworld pojawiła się informacja z której wynika, że debiut rynkowy tej strategii produkowanej przez firmę Sunflowers Interactive, zostanie opóĽniony w czasie.

Nie podano co jest przyczyną zwłoki, ale można przypuszczać, że autorom programu nie uda się przygotować pełnej wersji gry do wyznaczonego wcześniej terminu, który wstępnie ustalono na czwarty kwartał bieżącego roku. Teraz już wiemy, że Paraworld ukaże się najwcześniej w pierwszym kwartale 2006 roku, o ile oczywiście na drodze producentów nie wyrosną dodatkowe przeszkody.

Na oficjalnej stronie gry Paraworld pojawiła się informacja z której wynika, że debiut rynkowy tej strategii produkowanej przez firmę Sunflowers Interactive, zostanie opóĽniony w czasie.

Nie podano co jest przyczyną zwłoki, ale można przypuszczać, że autorom programu nie uda się przygotować pełnej wersji gry do wyznaczonego wcześniej terminu, który wstępnie ustalono na czwarty kwartał bieżącego roku. Teraz już wiemy, że Paraworld ukaże się najwcześniej w pierwszym kwartale 2006 roku, o ile oczywiście na drodze producentów nie wyrosną dodatkowe przeszkody.

Akcja Paraworld rozgrywa się w czasach prehistorycznych. Dinozaury wcale nie wyginęły i mają się nadzwyczaj dobrze, nieustannie zagrażając zamieszkiwanym przez ludzi terytoriom. Obejmujemy dowództwo nad jednym z tutejszych klanów starając się przeżyć w nietypowej rzeczywistości. Gra zachowuje wszystkie elementy standardowych RTS-ów przy czym na szczególną uwagę zasługuje unowocześniony moduł zarządzania jednostkami, który ma ułatwić kontrolowanie pojedynczych wojaków.

Grę oparto na bardzo wydajnym silniku graficznym, dzięki któremu cały świat Paraworld jest trójwymiarowy. Spore rozmiary map umożliwiły zaimplementowanie do gry nawet największych dinozaurów pokroju słynnego Tyranozaura Rexa. Co ciekawe, wiele z nich można spróbować udomowić czy nawet wykorzystywać w walkach z innymi klanami.


Klemens
2005-06-07 12:45:41