Prace nad Rise of Nations: Rise of Legends zakończone

Czy magia ma szansę rywalizować z nowoczesną technologią? Na to pytanie już wkrótce spróbuje odpowiedzieć gra Rise of Nations: Rise of Legends, która osiągnęła właśnie „złoty” status. Od debiutu na rynku dzieli ją już tylko wytłoczenie płyt i zapakowanie tych ostatnich do pudełek.

Czy magia ma szansę rywalizować z nowoczesną technologią? Na to pytanie już wkrótce spróbuje odpowiedzieć gra Rise of Nations: Rise of Legends, która osiągnęła właśnie „złoty” status. Od debiutu na rynku dzieli ją już tylko wytłoczenie płyt i zapakowanie tych ostatnich do pudełek.

Rise of Nations: Rise of Legends pojawi się w Europie już za niespełna miesiąc – dokładnie 26 maja bieżącego roku. W naszym kraju dystrybucją produktu zajmuje się firma CD Projekt. Gra trafi do sklepów 6 lipca, w całości po polsku.

Rise of Nations: Rise of Legends to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.

Źródło:
GRY-OnLine

Prace nad Rise of Nations Rise of Legends zakonczone 172555,1.jpg

Prace nad Rise of Nations Rise of Legends zakonczone 172555,2.jpg


Klemens
2006-04-27 17:25:43
Prace nad Rise of Nations Rise of Legends zakonczone 172555,2.jpg