Polskie studio stworzy Worlds of Magic, duchowego następcę Master of Magic

Polskie studio Wastelands Interactive zapowiedziało Worlds of Magic, określanego jako duchowego następcę Master of Magic.

Nie wiemy na razie zbyt wiele na temat gry, ale według twórców, będą wyróżniały ją następujące cechy:

* Gra ma należeć do gatunku strategii 4X (eksploracja, ekspansja, eksploatacja i eksterminacja).
* Nasze oddziały do bitwy poprowadzą bohaterowie. Będzie się dało stworzyć własnych herosów, lub sterować gotowymi postaciami.
* Twórcy zaprojektują dwanaście szkół magii. Można będzie skupić się na jednej lub poznawać kilka na raz.
* Jednostki, zaklęcia i bohaterowie podlegać będą zasadom systemu D20 (którego nazwa pochodzi od dwudziestościennej kości).
* Zbudowanie dużego miasta i potężnej armii ma wymagać rozwoju przemysłu, badania nowych technologii i kontrolowania magii.
* Do zwycięstwa zaprowadzi nas wiele dróg, a podbój to tylko jedna z nich. Równe ważna okaże się odpowiednia dyplomacja, rozwój handlu, czy umocnienie swojej pozycji dzięki pokojowi.
* W grze wystąpią różne rasy. Na razie zapowiadane są cztery: ludzie, elfy, krasnoludy i nieumarli, ale w przyszłości twórcy planują wprowadzić kolejne.

Leszek Lisowski, szef wspomnianego studia, tak opowiada o swojej nowej produkcji:

Worlds of Magic to gra, którą zawsze chciałem stworzyć – prawdziwe odtworzenie Master of Magic. Przez wszystkie lata mojej kariery w branży, mażyłem, by to zrobić. Po spotkaniu z Aaronem uświadomiłem sobie, że mamy podobne pomysły i już wiedziałem, że uda nam się osiągnąć coś wyjątkowego. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by stworzyć grę, która pod względem rozgrywki odda klimat lat 90-tych, ale z odpowiednią oprawą.

Źródło:
"luckie" - GRY-OnLine


Klemens
2013-02-13 20:05:08