Plany rozwoju Mordhau obejmują m.in. nowe mapy i tryby

Niezależne studio Triternion podzieliło się z fanami informacjami o planach dalszego rozwoju Mordhau, czyli sieciowej gry akcji pozwalającej brać udział w średniowiecznych bitwach.

Obecnie autorzy koncentrują się głównie na rozbudowaniu zawartości swojego dzieła. Przede wszystkim pracują nad dwiema nowymi mapami. Feitoria pozwoli nam walczyć na ulicach miasta oraz w pobliskiej wiosce. Rywalizacja odbywać się będzie zarówno w ciasnych alejkach i wnętrzach budynków, jak i na dużych otwartych przestrzeniach. Z kolei mapa Castello osadzona zostanie na terenie zamku wzorowanego na budowlach z południowej Europy. Ciekawym elementem tego pola bitewnego powinna okazać się interaktywna brona, czyli podnoszona krata stanowiąca dodatkowe umocnienie bramy.

W planach jest także nowy tryb rozgrywki nazwany Inwazja. W nim 64 graczy podzielonych na dwie drużyny (jedna atakująca, a druga broniąca się) rozegra oblężenie ze zmieniającymi się celami dla każdej strony. Autorzy chcą, aby ten wariant zabawy działał na wszystkich mapach w grze. Deweloperzy zamierzają również dodać opcję rozgrywek rankingowych.

Twórcy pracują także nad poprawieniem balansu wielu elementów rozgrywki oraz ulepszeniem trybu Frontline. Ponadto w planach są funkcje mające ograniczyć toksyczność społeczności, w tym filtr automatycznie usuwający niestosowne wiadomości z czatu oraz narzędzia pozwalające na łatwiejsze radzenie sobie z graczami, których główną motywacją jest przeszkadzanie towarzyszom z drużyny.

Autorzy rozważają również dodanie wsparcia dla modów. Decyzję w tej kwestii podejmą jednak dopiero w przyszłości, gdyż na razie koncentrują się na ulepszaniu gry i rozbudowaniu jej zawartości.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2019-07-20 19:17:04