Pierwsze informacje o systemie zdobywania doświadczenia w Minecrafcie

Markus „Notch” Persson, twórca Minecrafta, jednego z największych fenomenów ostatnich lat, zamieścił na swoim Twitterze obrazek w którym bawi się generatorem poziomów.

Nie byłoby w tym nic interesującego, gdyby nie fakt, że fani gry odnotowali pojawienie się nowego elementu interfejsu – paska doświadczenia.

„Jestem wielkim fanem rogali. To prawdziwa zabawa. Idea jest taka, że levelujesz bardzo, bardzo szybko. (...) Im dłużej grasz, tym większa jest strata, kiedy zginiesz. Wydaje się, że to zbyt surowe, więc być może zrobimy tak, że tracić będzie się połowę zdobytego doświadczenia, czy coś w tym stylu. Faktem jest jednak, że tracisz wszystko tak czy inaczej, ponieważ przepada cały twój ekwipunek” - mówi Persson PC Gamerowi.

Twórca Minecrafta nie zadecydował jeszcze w jaki sposób poziom doświadczenia będzie się przekładał na mechanikę rozgrywki. „Musimy być pewni, że jest to zabawne i szybkie jak to tylko możliwe” – zapewnia Persson.

Jedno jest pewne. Minecraft system zdobywania doświadczenia dostanie. Pozostaje tylko pytanie kiedy i jak bardzo „rogalowy” on będzie.

Źródło:
"sathorn" - GRY-OnLine


Klemens
2011-07-21 20:16:03