Phantom Doctrine - szpiegowska turówka nowym projektem warszawskiego CreativeForge Games

Znane z Hard West warszawskie studio CreativeForge Games wybrało targi gamescom jako miejsce ujawnienia swojego kolejnego projektu.

Okazała się nim szpiegowska strategia turowa zatytułowana Phantom Doctrine, która trafi w przyszłym roku na pecety oraz niesprecyzowane jeszcze konsole.

Akcja toczyć się będzie w 1983 roku. Gracze staną na czele Kabały, czyli tajnej organizacji powołanej do walki z globalnym spiskiem potężnej grupy, próbującej przejąć kontrolę nad światem poprzez wywoływanie lokalnych konfliktów między państwami. Autorzy obiecują bogatą fabułę, która zaprezentuje alternatywną historię Zimnej wojny, choć jednocześnie w scenariuszu nie zabraknie także wielu prawdziwych postaci i wydarzeń, mających na celu zapewnienie wrażenia autentyczności prezentowanej opowieści.

Podczas zabawy najwięcej czasu spędzimy wykonując misje w trybie turowym, podczas których będziemy dowodzili kilkuosobowym oddziałem agentów. Gra ma zaoferować bardzo dużą swobodę ruchu, zapewniając bohaterom bogaty wachlarz ruchów. Będziemy mogli przeprowadzać brutalne szturmy na pozycje wrogów lub też wykonywać ciche akcje, bezszelestnie eliminując wrogów i osiągając cel bez wszczynania alarmu.

Pomiędzy misjami zajmiemy się zarządzaniem Kabałą. Będziemy przeprowadzali zwiady przed zadaniami, werbowali agentów spośród członków agencji wywiadowczych oraz grup przestępczych, szkolili ich oraz umieszczali drużyny w różnych zakątkach świata, co pozwoli w razie potrzeby wezwać posiłki w trakcie walk.

Konieczne będzie zdobywanie uzbrojenia, nawiązywanie kontaktów oraz prowadzenie dochodzeń, których sukcesy otworzą przed nami dostęp do nowych misji, surowców i technologii. Te ostatnie obejmą nie tylko różnego rodzaju sprzęt, ale również techniki przesłuchań i prania mózgów, jak również chemicznego wzmacniania możliwości fizycznych agentów. Jak na grę szpiegowską przystało, konieczne będzie również podrabianie dokumentów, zapewnianie podwładnym fałszywych tożsamości oraz zmienianie ich wyglądu.

Phantom Doctrine jest projektowane tak, aby grę dało się przechodzić wielokrotnie bez uczucia nudy. Rozgrywka ma być dynamiczna i sytuacja na świecie będzie ulegała zmianom na skutek naszych działań. Do tego wiele elementów, takich jak biografie oraz imiona postaci, dane wywiadowcze czy lokalizacje wrogów na mapach, mają być generowane losowo. Ponadto rozpoczynając zabawę wybierzemy, czy nasz bohater wcześniej pracował w CIA, czy KGB i decyzja ta w istotny sposób wpłynie na przebieg rozgrywki, a dodatkowo dostępny będzie także trzeci protagonista dla osób, które po przejściu kampanii skorzystają z opcji Nowa Gra Plus.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2017-08-23 16:20:15