Paradox ujawnił morską strategię Leviathan: Warships na PC i urządzenia mobilne

Obecnie trwa w najlepsze tegoroczna edycja Paradox Connect, czyli imprezy, którą tytułowy wydawca organizuje dla własnych fanów. Jak zwykle zapowiedziano na niej sporo nowych projektów. Jednym z nich jest morska gra wojenna Leviathan: Warships.

Autorzy chcą stworzyć produkcję przeznaczoną głównie do rozgrywek sieciowych. W Leviathan: Warships gracze wybudują i zmodyfikują własne floty statków, a następie zmierzą się z przyjaciółmi lub połączą z nimi siły przeciwko wspólnemu przeciwnikowi. Chętnych do zabawy nie powinno zabraknąć, gdyż gra powstaje z myślą o pecetach (wspierane będą systemy Windows, OSX i Linux) oraz urządzeniach mobilnych opartych na iOS i Androidzie. Co więcej, posiadacze wszystkich tych platform będą mogli bawić się wspólnie. Premiera zapowiadana jest na koniec tego roku.

Leviathan: Warships rozgrywane będzie w systemie turowym. Gra wystartuje z jedenastoma typami statków i szesnastoma rodzajami uzbrojenia. Prosty edytor pozwoli na dowolne modyfikowanie każdej jednostki, co powinno zapewnić sporą różnorodność w trakcie bitew. Do wyboru będą trzy grywalne frakcje: Commonwealth (Wspólnota narodów), Elites i Marauders (Rabusie). Ci ostatni będą głównym przeciwnikiem w zaprojektowanej na dziewięć misji kampanii kooperacyjnej dla maksymalnie czterech graczy.

Poza kampanią w Leviathan: Warships znajdziemy również pięć opartych na wyzwaniach misji specjalnych, w których na raz bawić się będą mogły cztery osoby. Nie zabraknie również trybu rywalizacji. W nim zmierzymy się z innymi graczami na jednej z czternastu map. Gra wspierać ma zapisywanie stanu gry w chmurze. Będziemy więc mogli np. rano rozegrać połowę bitwy na komputerze, a następnie w środku dnia wznowić starcie na tablecie lub smartfonie. Pojawi się również opcja zapisywania przebiegu bitew, co ułatwi ich analizowanie, wyciąganie wniosków z własnych błędów oraz podpatrywanie zagrań rywali.

Leviathan: Warships powstaje w szwedzkim studiu Pieces Interactive. Zespół ten opracował m.in. Puzzlegeddon oraz pomagał przy tworzeniu niektórych dodatków do gry Magicka.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2013-02-02 09:09:46