Paradox Interactive mogło zostać wydawcą World of Tanks

Marki Paradox i World of Tanks mogły się wzajemnie kojarzyć.

Jak ujawnia Fredrick Wester firma nie zdecydowała się jednak na taki krok. Powód? Trochę zbyt duże nakłady finansowe potrzebne do realizacji projektu oraz zbytnia odmienność od portfolio wydawcy. Wtedy dla CEO Paradox taka decyzja wydawała się zbyt ryzykowna, przez co koło nosa firmie przeszły milionowe zyski. - Nie miałem tyle pieniędzy. A byłem bardzo podekscytowany pomysłem, nie byliśmy jednak pewni co do modelu biznesowego, ponieważ nigdy jeszcze niczego w nim nie wydaliśmy - powiedział Fredrick Wester na temat możliwości wydania World of Tanks przez Paradox.

To zresztą nie jedyna gra, której Paradox odmówiło. Drugim, choć trochę mniej lukratywnym tytułem, okazało się The Banner Saga. Tu z kolei powodem odmowy także było niedostosowanie produkcji do portfolio i oczekiwań fanów. Trochę szkoda, bo gdyby nie odważniejsze decyzje, firma mogłaby dostarczyć na rynek kilka fajnych gier, a dziś znana byłaby nie tylko ze strategicznych produkcji.

Źródło:
Paweł Pochowski - gram.pl


Klemens
2015-02-21 08:26:06