Nowe wieści na temat Marine Park Empire

Marine Park Empire to druga, po Zoo Empire, strategia ekonomiczna z firmy Enlight Software, związana z budową, rozwojem i utrzymaniem wielkiego ogrodu zoologicznego. Tytuł ten zawiera wszystkie elementy znane z Zoo Empire, w tym zwierzęta, budynki i dekoracje, a ponadto, jak sugeruje nazwa, wprowadza do rozgrywki szereg nowych cech związanych z fauną i florą zamieszkującą ziemskie akweny wodne. Łącznie ilość zwierząt jaka może znaleĽć się w naszym ośrodku powiększyła się o 28 gatunków (w sumie ponad 60), w tym ośmiornice, orki, płaszczki, wydry i różne egzotyczne ryby. Liczba budynków i atrakcji wzrosła zaś o 150 (do ponad 450) – mowa tu m.in. o oceanariach, basenach i szaleńczych zjeżdżalniach. Z większych nowości w stosunku do pierwowzoru, wymienić należy również udoskonalony interfejs użytkownika, pozwalający w jeszcze łatwiejszy sposób planować i rozbudowywać park oraz panować nad kluczowymi elementami finansowymi jak zyski czy koszty utrzymania.

Marine Park Empire to druga, po Zoo Empire, strategia ekonomiczna z firmy Enlight Software, związana z budową, rozwojem i utrzymaniem wielkiego ogrodu zoologicznego. Tytuł ten zawiera wszystkie elementy znane z Zoo Empire, w tym zwierzęta, budynki i dekoracje, a ponadto, jak sugeruje nazwa, wprowadza do rozgrywki szereg nowych cech związanych z fauną i florą zamieszkującą ziemskie akweny wodne. Łącznie ilość zwierząt jaka może znaleĽć się w naszym ośrodku powiększyła się o 28 gatunków (w sumie ponad 60), w tym ośmiornice, orki, płaszczki, wydry i różne egzotyczne ryby. Liczba budynków i atrakcji wzrosła zaś o 150 (do ponad 450) – mowa tu m.in. o oceanariach, basenach i szaleńczych zjeżdżalniach. Z większych nowości w stosunku do pierwowzoru, wymienić należy również udoskonalony interfejs użytkownika, pozwalający w jeszcze łatwiejszy sposób planować i rozbudowywać park oraz panować nad kluczowymi elementami finansowymi jak zyski czy koszty utrzymania.

Autorzy programu przygotowali dla graczy kampanię składającą się z 21 zadań jakim musimy podołać jako szef tego typu ośrodka, a także tryb zabawy fre-form, gdzie można bez obaw rozkoszować się swoim dokonaniom. Ponadto dla osób, dla których jest to pierwszy kontakt z produkcją tego typu, zaimplementowano sześć scenariuszy szkoleniowych, dzięki którym możemy poznać nawyki i zachowania poszczególnych zwierząt, jak również podstawowe czynniki ekonomiczne związane z prowadzeniem zoo.

Rozgrywkę przedstawiono przy użyciu schludnego i estetycznego engine’u graficznego. Wszytko co widzimy wykonano w pełnym 3D, mamy też możliwość podziwiać swoje włości za pośrednictwem widoku z pierwszej i trzeciej osoby.

Przewidywana data premiery światowej : sierpień 2005


Klemens
2005-07-06 17:03:03