Nadchodzi Worms: Clan Warfare

Studio Team 17 ogłosiło, że pracuje nad grą Worms: Clan Warfare, czyli kolejną odsłoną swojego najpopularniejszego cyklu.

Premiera nastąpić ma jesienią tego roku. Co ciekawe, produkcja zmierza wyłącznie na pecety. Obecnie nie ma żadnych planów przeniesienia projektu na inne platformy.

Ostatnich kilka odsłon serii było raczej odgrzewanymi kotletami i Team 17 nie chce popełnić tego samego błędu. Dlatego dużą część zespołu odpowiedzialnego za Worms: Clan Warfare stanowią nowi pracownicy, którzy nie byli zaangażowani w produkcję wcześniejszych części. Gra położy znacznie większy nacisk na silnik fizyczny. Algorytmy rządzące zachowaniem przedmiotów oraz płynów będą bardziej zaawansowane i mocniej wpłyną na przebieg rozgrywki. Powróci znany z Worms: Revolution system klas, ale zostanie on mocno zmodyfikowany. Poszczególne typu robaków mają się mocniej różnić od siebie, a dodatkowo będziemy mogli w znaczącym sposób modyfikować każdego podopiecznego.

W grze znajdzie się obszerna kampania dla pojedynczego gracza, ale zgodnie z tytułem Worms: Clan Warfare skoncentruje się przede wszystkim na sieciowych starciach klanów, które wzbogacone zostaną licznymi opcjami społecznościowymi. Założyciel klanu stanie się jego wodzem i wybierze logo własnej organizacji oraz zdecyduje czy otwarta ona będzie dla wszystkich chętnych, czy też tylko dla osób z zaproszeniami. Każda grupa rozpocznie na pierwszym poziomie, który pozwoli jej zwerbować maksymalnie osiem osób, choć w pojedynczej bitwie będą mogły uczestniczyć tylko dwie. Natomiast najbardziej rozwinięte klany mają mieć w swoich szeregach nawet 120 graczy.

Sieciowe wojny podzielone zostaną na sezony, w których wyniki kolejnych bitew zadecydują o pozycji klanów w rankingu. Dowódcy będą mogli wysyłać innym członkom grupy wezwania do broni oraz listy informacyjne, jak również mianować dysponujących podobnymi kompetencjami oficerów.

Grywalna wersja Worms: Clan Warfare zostanie pokazana po raz pierwszy w najbliższy weekend, podczas imprezy Rezzed. Jest to konwent poświęcony tylko produkcjom pecetowym i niezależnym. Tegoroczna edycja odbędzie się w brytyjskim mieście Birmingham. Większość prezentacji zostanie udostępniona w Internecie, więc mamy nadzieję, że obejrzymy wiele ciekawych materiałów, nie tylko tych dotyczących najnowszego dzieła studia Team 17.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2013-06-21 18:14:18