Myth wraca

Myth War Online - bo tak się będzie nazywać nowa część serii - to gra z gatunku MMORPG, której fabuła zabiera nas do starożytnego świata fantasy, rządzonego przez cztery frakcje: ludzi, centaurów, magów i cyborgów. Gracze mogą tam tworzyć organizacje i gildie liczące do 100 członków. Grupy takie mają możliwość uczestniczenia w cotygodniowych „walkach klanów” organizowanych przez Mistrza Gry. Klan który wygra, przejmuje kontrolę nad kolejną częścią wirtualnego świata i zwiększa swoje możliwości w rekrutowaniu większej ilości osób. To właśnie walki o wpływy gildii na terenach królestw (prócz rozwijania postaci swojego bohatera), są główną atrakcją w Myth War Online.

Myth War Online - bo tak się będzie nazywać nowa część serii - to gra z gatunku MMORPG, której fabuła zabiera nas do starożytnego świata fantasy, rządzonego przez cztery frakcje: ludzi, centaurów, magów i cyborgów. Gracze mogą tam tworzyć organizacje i gildie liczące do 100 członków. Grupy takie mają możliwość uczestniczenia w cotygodniowych „walkach klanów” organizowanych przez Mistrza Gry. Klan który wygra, przejmuje kontrolę nad kolejną częścią wirtualnego świata i zwiększa swoje możliwości w rekrutowaniu większej ilości osób. To właśnie walki o wpływy gildii na terenach królestw (prócz rozwijania postaci swojego bohatera), są główną atrakcją w Myth War Online.

Podczas rozgrywki, gracze wykonują przeróżne zadania (questy), zbierają przedmioty, zdobywają złoto i doświadczenie. Standardowo maksymalnie postać osiągnąć może 100 poziom rozwoju, ale autorzy pozostawili „furtkę” w postaci reinkarnacji, która pozwala na przekroczenie tej granicy. Co więcej, w świecie Myth War możemy mieć własnych podwładnych (m.in. demona, smoka, nieumarlaka itp.), którzy pomagają nam podczas walk. Osobiście też opiekujemy się nimi i dbamy o rozwój ich umiejętności: siły, energii, inteligencji i zręczności. Gracze mogą również wiązać się w pary, a skonsumowanie małżeństwa owocuje narodzinami potomka. Twórcy programu zadbali też o takie niuanse jak wpływ warunków atmosferycznych na walkę przy użyciu broni oraz magię, jak np. nieużyteczność czarów miotających błyskawicami podczas burz i szkwałów. Same potyczki są dość dynamiczne, dzięki zastosowaniu systemu ATB (Active Time Bar/Battle), łączącego elementy walki w czasie rzeczywistym i w turach.

Oprawa wizualna Myth War Online zrealizowana została w mangowym stylu. Świat gry przedstawiony jest w dwuwymiarowym środowisku z ręcznie malowaną grafiką.

Przewidywana data premiery światowej : listopad 2005


Klemens
2005-08-30 18:47:49