Might and Magic: Chess Royale – data premiery rywala TFT od Ubisoftu

W spopularyzowanej przez moda Dota Auto Chess kategorii strategii typu auto battler robi się coraz ciaśniej.

Rękawicę produkcjom pokroju Teamfight Tactics czy Dota Underlords postanowiła rzucić firma Ubisoft za pomocą gry Might & Magic: Chess Royale.

O projekcie wiadomo już od pewnego czasu, ale wydawca się z nim nie afiszował, po cichu prowadząc ograniczone testy wczesnej wersji. Teraz ruszyła prawdziwa kampania promocyjna, dlatego wiele serwisów uznało, że gra dopiero co została zapowiedziana. Prawdziwą nowiną jest ogłoszenie terminu premiery, która nastąpi 30 stycznia. Produkcja zmierza na pecety oraz urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. W przypadku wydania PC potwierdzono na razie tylko edycję na Uplay. Projekt wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Zgodnie z tytułem, gra osadzona będzie w uniwersum fantasy znanym z najnowszych odsłon marki Might & Magic. Nie tylko to wyróżni jednak projekt na tle konkurencji. Ubisoft postanowiło bowiem wzbogacić gatunek auto battler mechanizmami battle royale. W meczach weźmie udział setka graczy i zabawa będzie toczyła się, aż po serii pojedynków 1v1 przy życiu pozostanie tylko jeden z nich.

Podczas rozgrywki będziemy konstruowali drużyny, tworząc różne kombinacje jednostek, bohaterów i frakcji. Nasi podwładni mają toczyć bitwy automatycznie, więc o wygranej zadecyduje głównie dobór postaci. Pomoże w tym faza zwiadu, kiedy to będziemy mogli podejrzeć wybory rywali. Gracze otrzymają także możliwość wpływania na przebieg starć za pomocą zmieniającej się codziennie puli zaklęć.

Might & Magic: Chess Royale opracowane zostanie tak, aby mecze trwały ok. 10 minut. Autorzy obiecują system rozwoju, pozwalający awansować na coraz wyższe poziomy, oraz rozbudowane opcje społecznościowe.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2020-01-14 14:11:53