Microsoft: Granie w chmurze to śpiew przyszłości

Brian Prince z firmy Microsoft na Game Developers Conference China 2011 podzielił się swoimi przemyśleniami na temat serwisów OnLive i Gaikai. Jest on zdania, że mają one potencjał, ale...

... do grania "w chmurach" jeszcze daleka droga. Prince w rozmowie z dziennikarzami serwisu Gamasutra powiedział, że tego typu usługi wciąż są skazane na ograniczenia w rodzaju braku tytułów AAA na wyłączność i małej ilości użytkowników korzystających z szerokopasmowego dostępu do internetu, co według niego jest problemem nawet w USA.

Zdradził on również, że szykowane są pewne funkcje związane z rzeczoną "chmurą" dla Xboksa. Właśnie się tym zajmuję i muszę przyznać, że jest to ekscytujące, ale nie mogę powiedzieć Wam nic więcej, bo mógłbym wylecieć przez to z pracy. Pytanie tylko czy chodziło mu o Xboksa 360 czy też jego planowanego następcę?

Warto przypomnieć informacje o tym, że wraz z nową aktualizacją dashboarda Xboksa 360 pojawi się opcja przechowywania naszych save'ów właśnie "w chmurze". Niektórzy twierdzą, że owy update miałby zostać udostępniony jeszcze w listopadzie.

Źródło:
Michał "Osti" Ostasz - gram.pl


Klemens
2011-11-20 09:48:41