MicroProse wyda HighFleet - RTS-a o podniebnych bitwach

Wczoraj opublikowano nowy trailer gry HighFleet: Deus in Nobis ujawniający fragmenty rozgrywki.

Opublikowany trailer prezentuje fragmenty rozgrywki, która będzie prowadzona na kilku frontach. Starcia naszej eskadry będą odbywać się w 2D, a dużą rolę ma odgrywać właściwe rozlokowywanie powietrznych statków i wykorzystywanie słabości wroga. Oprócz walki ważnym elementem będzie zarządzanie flotą oraz dostępnymi zasobami, a także eksploracja. Gra posiada również własny edytor pojazdów, w którym otrzymamy sporą dowolność w tworzeniu – możliwe będzie konstruowanie małych i lekkich samolotów zwiadowczych, jak i opancerzonych molochów zbierających na siebie obrażenia. Taki zabieg pomoże w opracowaniu idealnej kombinacji pod nasz styl gry.



Jak tłumaczy autor tytułu, Konstantin Koshutin:

HighFleet to symulator operacji wojskowej eskadry jednostek wojennych, która jest wysyłana w głąb terytorium wroga. Jest to częściowo podróż do tajemniczego kraju z nieoczekiwanymi odkryciami i przygodami, a po części starannie skalibrowana kampania wojskowa, z poszukiwaniem zasobów, baz i sojuszników.

Szczegóły fabuły HighFleet: Deus in Nobius nie są jeszcze znane. Wiadome jest to, że akcja będzie rozgrywać się w pustynnej krainie o nazwie Gerat, gdzie zostaniemy wysłani jako dowódca floty, by przywrócić porządek w środku ogarniającej kraj rebelii. W grze mamy napotkać różne frakcje, z którymi będzie można wchodzić w sojusze, a także dostaniemy możliwość podejmowania wyborów niosących rozmaite konsekwencje. Design świata budzi pewne skojarzenia z postapokaliptycznym klimatem, co dobrze wpisuje się w motyw ogarniętego wojną pustynnego państwa.

Na ten moment nie znamy dokładnej daty premiery, jednak według informacji widniejącej na stronie Steam gry, możemy spodziewać się, że HighFleet wyjdzie w drugim kwartale tego roku.

Źródło:
"Qskan" - GRY-OnLine


Klemens
2021-01-20 20:52:57