Medieval Engineers z planetami, mapą świata i podbojami

Medieval Engineers – sandbox, w którym zabawa polega na konstruowaniu wymyślnych, średniowiecznych maszyn i budowli – doczekało się potężnej aktualizacji 0.3.1.

Największą atrakcją jest wprowadzenie dopracowanych planet, czyli dużo większych niż wcześniej map, na których występują rozmaite rośliny, zwierzęta, barbarzyńcy itd. Lokacje zostały zaprojektowane w ten sposób, by zapewnić graczom mnóstwo miejsca do zabawy, idealnie nadającego się do postawienia umocnień i bronienia swojego terytorium. Od teraz można budować zamki, twierdze itd., których następnie trzeba bronić nie tylko przed barbarzyńcami, ale i innymi graczami pragnącymi przejąć nasze włości. Oczywiście my możemy robić to samo, a dodatkowo nawiązywać sojusze z innymi osobami.

Po przejęciu kontroli nad danym terenem otrzymujemy kilka dodatkowych funkcji, umożliwiających np. ustalenie kto ma dostęp do naszej strefy, zmianę jej nazwy, nałożenie podatków na mieszkańców, wykorzystywanie posiadanych terytoriów jako punktów odradzania itd. W zarządzaniu królestwem pomaga mapa świata, dopasowująca się do każdej planety, pozwalająca na zbliżanie widoku na poszczególne strefy czy też wyświetlająca ikony graczy. Dodatkowo pojawiła się możliwość szybkiego podróżowania. Kolejnym elementem wprowadzonym wraz z aktualizacją 0.3.1 są banery i flagi, które można modyfikować I przyozdabiać nimi chociażby wnętrza budynków. Służą one także do identyfikowania graczy.

Ponadto deweloperzy z Keen Software House wprowadzili szereg innych zmian. Da się np. grać kobietą, pojawiły się drzwi, szafy i kompas, udostępniono mniejsze oraz wygodniejsze menu kontekstowe, ulepszono mechanikę budowania. Do tego nie zabrakło również usprawnień technikaliów, dzięki czemu doczekaliśmy się zaktualizowanego silnika renderującego i pożegnaliśmy z licznymi bugami.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2016-10-19 18:38:39