Legion TD 2 - powstaje komercyjna kontynuacja przebojowego moda do Warcraft III

Studio AutoAttack Games pracuje nad wieloosobową strategią Legion TD 2.

Zgodnie z tytułem, jest to kontynuacja projektu Legion TD, który przez ostatnie dwa lata był najpopularniejszą modyfikacją do Warcraft III. Gra zmierza wyłącznie na pecety, a jej premiera ma nastąpić pod koniec tego roku. Produkcja wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Za projektem stoi dwóch autorów oryginalnego moda, którzy założyli własne studio nazwane AutoAttack Games. Obecnie zbierają za pośrednictwem Kickstartera środki potrzebne na dokończenie produkcji gry. W chwili pisania tej wiadomości brakuje im niecałe 8 tysięcy dolarów do osiągnięcia celu minimalnego w wysokości 50 tys. dolarów. Do końca zbiórki pozostało jeszcze 25 dni, więc twórcy nie powinni mieć problemów ze zgromadzeniem potrzebnej kwoty.

Tak jak pierwowzór, Legion TD 2 stanowić będzie strategię czasu rzeczywistego z nietypowymi mechanizmami rozgrywki. Gra skoncentruje się bowiem na trybie multiplayer, w ramach którego będziemy walczyli z innymi graczami, ale ta rywalizacja odbywać się ma za pomocą mechanizmów wzorowanych na gatunku tower defense.

Podczas zabawy nie będziemy jednak budowali wież strażniczych, a jednostki. Po ich wyszkoleniu oraz wypuszczeniu na mapę utracimy nad nimi kontrolę i pokieruje nimi sztuczna inteligencja. W zabawie uczestniczyć będą dwie czteroosobowe drużyny. Każda z nich posiadać ma jednego króla, którego trzeba będzie chronić przed atakami. Jego śmierć oznaczać ma przegraną. Wszystko zostanie zaprojektowane tak, aby mecze trwały około 25 minut.

Za sukcesy, w tym zabijanie nadciągających wrogów, nagradzani będziemy walutą, za którą będziemy kupowali kolejne jednostki oraz ulepszali już posiadane. Brak bezpośredniej kontroli nad armią spowoduje, że kluczową rolę odegra dobieranie właściwych wojowników pod względem ich zdolności oraz ustawianie ich w odpowiedniej formacji podczas wypuszczenia na mapę.

Do dyspozycji graczy oddanych zostanie kilka tzw. Legionów, pełniących w tej grze rolę frakcji. Wszyscy ci wojownicy posłużą jedynie do obrony naszego króla. Natomiast do ataków na terytoria przeciwnika wykorzystamy najemników, również kontrolowanych przez SI. Tym samym gracze będą musieli odpowiednio zbalansować wydawanie surowców pomiędzy szkoleniem defensywnej armii oraz inwestowaniem w siły atakujące.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2016-03-06 17:50:59