Jade Raymond: użytkownicy chcą mieć większą kontrolę nad zawartością w grach

Dyrektor zarządzający Ubisoft Toronto, Jade Raymond, uważa, że inwestowanie coraz większej ilości pieniędzy w wysokobudżetowe gry nie ma sensu.

- W jaki sposób użytkownicy mogą zmieniać rozgrywkę? – pyta Raymond. – Myślę, że właśnie interakcje między nimi będą kluczem do sukcesu, a w najlepszym przypadku pozwoli nam to na tworzenie interesującej zawartości, która niekoniecznie wiąże się z ogromnymi kosztami. Według mnie to jest właśnie klucz. Myślę, że jeśli ludzie czegoś chcą, to wpływu na własne doświadczenia.

Dla Raymond Dark Souls jest idealnym przykładem na to, w jaki sposób gracze mogą ingerować w rozgrywkę innych użytkowników. Ubisoft Toronto pracuje aktualnie nad Splinter Cell: Blacklist a zespół chce umożliwić wpływanie na doświadczenia i styl gry innych ludzi.

Źródło:
Małgorzata Trzyna - gram.pl


Klemens
2013-04-02 19:04:46