Iron Harvest z wielkim sukcesem na Kickstarterze

Niecałe 36 godzin – tyle wystarczyło deweloperom z niemieckiego KING Art Games, by osiągnąć minimalny cel zbiórki, trwającej obecnie w serwisie Kickstarter.

Kampania mająca na celu uzbieranie funduszy na produkcję gry Iron Harvest, osadzonej w stworzonym przez polskiego artystę Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+, rozpoczęła się w ten wtorek i zebrała już ponad pół miliona dolarów. W niecałe dwie doby udało się więc przekroczyć cel minimalny wyznaczony na 450 tysięcy, co oznacza, że teraz twórcy zbierają pieniądze na dodatkową zawartość.

Kampania na Kickstarterze zakończy się 14 kwietnia, więc deweloperzy mają przed sobą jeszcze cały miesiąc na zdobycie ponadplanowych funduszy. Dodatkowych celów jest jednak całkiem sporo i sięgają one aż do kwoty 1,5 miliona dolarów. Raczej trudno sobie wyobrazić, by Niemcy nie osiągnęli przynajmniej kilku z nich. Jeśli zbiórka przekroczy 750 tysięcy, to dodane zostaną scenariusze z wyzwaniami. Po osiągnięciu miliona gra otrzyma rozgrywkę wieloosobową, a następnie kooperację oraz ligi i sezony. Ostateczny cel – 1,5 miliona dolarów – oznacza, że miłośnicy Iron Harvest dostaną darmowe DLC z następną kampanią. Twórcy zapewniają jednak, że nawet jeśli zbiórka wytraci tempo i nie osiągnie niektórych dodatkowych szczebli, nie oznacza to koniecznie, że danej zawartości w grze nie zobaczymy. Na przykład rozgrywka wieloosobowa w Iron Harvest tak czy inaczej się pojawi – po prostu studio zostanie zmuszone do poszukania wydawcy, który pomoże w jej sfinansowaniu.

Produkcja KING Art Games ma według zapowiedzi twórców trafić na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4 pod koniec przyszłego roku. Zanim do tego dojdzie, osoby, które wsparły grę na Kickstarterze, będą miały okazję wypróbować wersje alfa i beta.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine


Klemens
2018-03-15 14:11:33