Iron Harvest otrzyma tryb multiplayer

Na Kickstarterze trwa zbiórka pieniędzy na strategię Iron Harvest osadzoną w uniwersum 1920+.

Deweloperzy ze studia KING Art Games potrzebowali 450 tysięcy dolarów na dokończenie produkcji, ale udało im się już zebrać milion dolarów (pieniądze z Kickstartera + wpłaty przez PayPala). Dzięki temu finalna wersja zaoferuje nie tylko tryb solowy, ale też multiplayer. W opublikowanym komunikacie ujawniono cele, które firma chce osiągnąć w przypadku zabawy wieloosobowej.

Deweloper zamierza opracować taki system, w którym mały błąd na początku rozgrywki nie przekreśli naszej szansy na wygraną, co m.in. ma zachęcać do kończenia spotkań, a nie uciekania w trakcie. Z kolei wygrywająca osoba nie powinna się czuć bezpiecznie, więc w tym przypadku wyzwanie będzie wzrastać wraz ze zbliżaniem się do celu.

Twórcy planują zaprojektować multiplayer w taki sposób, by nie można było wypracować jednej strategii, która sprawdzi się w każdej sytuacji i na każdej mapie. Ponadto rozgrywka ma być dobrze zbalansowana i zróżnicowana. Dodatkowo tryby gry zostaną stworzone zarówno z myślą o osobach preferujących szybkie starcia, trwające około 15 minut, jak i tych, które wolą spędzić na zabawie np. całą godzinę.

KING Art Games nie zamierza też dzielić społeczności, by zachować dużą pulę graczy i szybkie wyszukiwanie spotkań. Pomoże w tym np. specjalny system, w którym gracze o wysokich umiejętnościach będą mieć do zrealizowania dodatkowe cele podczas zabawy, a ci słabsi mogą liczyć na pewne bonusy. Np. na początku rozgrywki weterani otrzymają mniejszą liczbę punktów służących do wytwarzania jednostek, a laicy więcej. Ponadto nagradzana ma być regularność i częste granie – mowa o rozmaitych celach krótko- i długoterminowych, sezonach itd.

Wszystko to uzupełni przystępność. Multiplayer Iron Harvest ma zachęcać graczy do rozwoju. Na początku przygody niedoświadczone osoby zapewne będą często przegrywać z bardziej obeznanymi graczami, ale i tak mogą one liczyć na jakieś elementy zachęcające do podejmowania kolejnych prób, mają czuć, że robią postępy.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2018-04-01 09:20:48