Iron Harvest - kickstarter zakończył się dużym sukcesem

Dobiegł końca kickstarter projektu Iron Harvest, czyli strategii czasu rzeczywistego studia KING Art Games. W ciągu trwającej miesiąc zbiórki autorom udało się zgromadzić 1,530 mln dolarów, czyli ponad trzykrotnie więcej niż wynosił cel minimalny, ustalony na poziomie 450 tys. dolarów. Z tej kwoty 1,298 mln przypadło na samego kickstartera, a dodatkowe 232 tys. deweloperzy otrzymali za pośrednictwem PayPala.

Podczas kampanii autorzy ustanowili wiele dodatkowych progów finansowych, skutkujących wzbogaceniem Iron Harvest o nowe elementy i wszystkie udało się osiągnąć. Dzięki temu do bazowej produkcji z 20-godzinną kampanią fabularną dodane zostaną tryby Nowa Gra Plus, skirmish i multiplayer PvP. Ponadto otrzymamy animowane scenki przerywnikowe oraz możliwość rozgrywania wszystkich misji w kooperacji.

Dodatkowe środki sprawią również, że zabawę wydłużą samodzielne mapy z ciekawymi problemami taktycznymi do rozwiązania, jak również analogiczne wyzwania kooperacyjne. Ponadto rozgrywki wieloosobowe uatrakcyjnią sieciowe ligi i sezony. Udało się również osiągnąć ostatni cel zbiórki, ustalony na poziomie 1,5 mln dolarów. Dzięki temu produkcja otrzyma także DLC z nową minikampanią fabularną.

Przypomnijmy, że Iron Harvest zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Jako termin premiery autorzy podają końcówkę przyszłego roku, choć nie wiemy, czy rozbudowa zawartości gry spowodowana koniecznością zrealizowania dodatkowych celów nie wydłuży czasu produkcji.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2018-04-16 10:56:15