Iron Harvest - gra z uniwersum 1920+ oficjalnie zapowiedziana

Jakub Różalski oraz studio KING Art zapowiedzieli Iron Harvest - grę strategiczną osadzoną w uniwersum 1920+.

Projekt zmierza na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz PC-ty, ale obecnie znajduje się na bardzo wczesnym etapie produkcji, więc na premierę trochę sobie poczekamy, a dokładniej pisząc do 2018 roku.

Na temat gameplayu nie wiemy obecnie zbyt wiele, gdyż zdradzono jedynie, że deweloperzy kochają gry pokroju Company of Heroes i Men at War, więc chcą stworzyć podobny system rozgrywki, osadzony w fantastycznym uniwersum Różalskiego. Podczas zabawy pokierujemy zarówno mechami, jak i żołnierzami, mapy mają mieć sandboksowy charakter, a dużą rolę odegra system osłon i dynamicznej destrukcji.

Nieco więcej szczegółów zdradzono na temat samego świata i zamieszkującej go ludności. Akcja osadzona będzie w alternatywnej rzeczywistości, w której podczas Wielkiej Wojny walczyły mechy. Konflikt jednak się zakończył, a maszyny stały się codziennością. Nie oznacza to jednak, że nagle zrobiło się spokojnie i wszędzie zapanowała sielanka. O wpływy w nowych realiach walczy bowiem kilka frakcji:

* Saxony Empire – jeden z najważniejszych i najlepiej rozwiniętych europejskich krajów, który skapitulował podczas Wielkiej Wojny na niekorzystnych warunkach. Teraz upokorzeni arystokraci potajemnie planują zmianę polityki;
* Polania Republic – duży, rolniczy kraj starający się zachować swój status i terytorium, choć musi mierzyć się z agresywnymi sąsiadami – Saxony Empire i Rusviet. By przeciwstawić się wrogom, zainicjowano program modernizacji armii;
* Rusviet – wielkie i potężne państwo, którego ludność ma już jednak dość ciągłych wojen. W związku z tym siła cara Nikolaja osłabła, a korzysta na tym Grigori Rasputin, który planuje przeprowadzić w kraju rewolucję.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2016-11-03 22:41:28