Impact Winter - zapowiedziano mroźny survival od Bandai Namco

Firma Bandai Namco Entertainment zapowiedziała projekt Impact Winter, czyli survival, w którym spróbujemy przetrwać w skutej lodem postapokaliptycznej przyszłości.

Produkcja zmierza wyłącznie na pecety, a jej premierę zaplanowano na pierwszy kwartał przyszłego roku. Tytuł powstaje w brytyjskim studiu Mojo Bones. Do tej pory zespół koncentrował się na grach mobilnych i ma na koncie m.in. ciepło przyjęte The Curse oraz The Voyage.

Akcja Impact Winter osadzona zostanie w 2018 roku. Wizja przyszłości zaprezentowana przez autorów nie należy do optymistycznych. Zderzenie Ziemi z potężną asteroidą doprowadziło do wyrzucenia w atmosferę gęstego pyłu, blokującego promienie słońca. W rezultacie nastąpił gwałtowny spadek temperatur na całej planecie, a jej powierzchnię pokryła gruba warstwa śniegu.

Gracze pokierują mężczyzną imieniem Jacob Solomon, który wraz czterema innymi ocalałymi będzie musiał przetrwać w tych warunkach. Na początku rozgrywki należący do bohatera robot znany jako Ako-Light otrzyma transmisję z informacją, że pomoc jest w drodze, ale dotarcie na miejsce zajmie ratownikom trzydzieści dni. Do tego czasu naszym zadaniem będzie utrzymanie grupy przy życiu.

Pod względem rozgrywki Impact Winter skoncentruje się na aspektach survivalowych. Rolę bazy pełnić ma kościół, z którego będziemy udawali się na wyprawy w poszukiwaniu pożywienia i innych potrzebnych zapasów. Czterech pozostałych ocalałych nigdy nie opuści schronienia i ich zachowaniem sterować będą moduły sztucznej inteligencji. Jednocześnie każda z tych postaci posiadać ma unikalny zestaw umiejętności i regularne korzystanie z ich pomocy okaże się niezbędne do przetrwania.

Utrzymanie się przy życiu nie będzie łatwe. Jacob zmuszony zostanie do radzenia sobie z niskimi temperaturami i ryzykiem odmrożeń, głodem, pragnieniem oraz różnorodnymi urazami. Podczas podróży nieraz spotkamy też agresywne zwierzęta. Nasz bohater nie będzie bezbronny, ale walka ma być trudna, a każdy nabój na wagę złota. Do tego konieczne okaże się dbanie o morale pozostałych postaci.

Gracze otrzymają dostęp do systemu craftingu, pozwalającego wykorzystać umiejętności ludzi w kościele do konstruowania nowych przedmiotów. Nie zabraknie również opcji ulepszania bazy oraz towarzyszącego nam podczas wypraw robota. Gra zostanie zaprojektowana tak, aby w sposób dynamiczny tworzyć za każdym razem inną fabułę, na którą składać się będą zarówno nasze decyzje, jak i liczne zdarzenia losowe.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2016-11-30 17:38:24