Halo Wars 2 to idealna okazja, by zrobić RTS-a dla wszystkich

Halo Wars 2 ma szanse sprzedać się bardzo dobrze z kilku powodów. Creative Assembly chce tą produkcją przekonać ludzi do gier strategicznych.

- To była świetna okazja, by zrobić RTS-a dla wszystkich - tak o Halo Wars 2 mówi Alistair Hope z Creative Assembly. - Jesteśmy wielkimi fanami uniwersum Halo i naprawdę podoba nam się oryginalne Halo Wars. Szansę stworzenia kontynuacji przyjęliśmy więc z otwartymi ramionami - przekonuje.

- Gra jest kombinacją naszego dorobku w gatunku gier strategicznych i tego wspaniałego uniwersum. Połączenie tych dwóch rzeczy naprawdę może otworzyć przed strategiami drzwi do szerszego grona odbiorców. Jest tu wielki potencjał. Na tym prawdopodobnie skupiliśmy się najbardziej - na upewnieniu się, że możemy zaoferować doświadczenia z Halo Wars 2 szerszej grupie graczy, która uzna je za wciągające i satysfakcjonujące - kontynuuje Hope.

Potencjał na wysoką sprzedaż Halo Wars 2 widzi w jeszcze jednym fakcie. - W strategie gra teraz więcej ludzi niż kiedykolwiek wcześniej. Jednym z naszych celów było to, by ludzie po zagraniu w Halo Wars stwierdzili, że nie zdawali sobie sprawy, że lubią grać w strategie - dodaje przedstawiciel Creative Assembly.

Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl


Klemens
2017-01-28 11:28:20