Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana z 15-minutowym gameplayem

W Sieci pojawiło się nagranie z prezentacji rozgrywki w samodzielnej wersji gry karcianej Gwint.

W trakcie potyczki Potworów z Scoia'tel Damien Monnier ujawnił też kilka dodatkowych detali na temat świeżo zapowiedzianej produkcji.



W grze, rzecz jasna, pojawi się masa kart nieobecnych w trzecim Wiedźminie, takich jak choćby (nie)sławna Płotka, podobnie jak w Dzikim Gonie przejawiająca tendencję do nagłego pojawiania się w losowych miejscach. Nie zabraknie także kolejnych umiejętności, na przykład zwiększających siłę danej karty w określonych okolicznościach (wszystko to będziemy mogli sprawdzić w czasie rozgrywki za pomocą opcji podglądu). W efekcie produkcja będzie znacznie bardziej rozbudowana, choć jednocześnie zachowa podstawowe zasady oryginału.

Skoro już wspomnieliśmy o nowych kartach, Monnier podkreślił również, że zespół zastanawiał się nad „innymi możliwościami”, by umożliwić graczom wzmacnianie swojej talii bez płacenia rzeczywistą walutą. Nie zdradził, niestety, jakie dokładnie były to pomysły, ale twórca podkreślił, że całość ma być „sprawiedliwa”. Szczegóły mają zostać podane w najbliższym czasie, aczkolwiek Monnier zapewnił, że nie będzie potrzeby tracenia czasu na grindowanie. Jak będzie to wyglądać w rzeczywistości, przekonamy się zapewne po starcie beta-testów, które rozpoczną się we wrześniu.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine


Klemens
2016-06-15 20:03:15