Fani nie mogą uwierzyć, jak bardzo wzrosła wydajność gry po jednym patchu

W najnowszej aktualizacji do popularnego symulatora powietrznych batalii DCS World deweloperzy wprowadzili do gry obsługę wielu wątków procesora.

To był bez wątpienia dobry weekend dla entuzjastów realistycznych symulacji walk powietrznych. Studio Eagle Dynamics wprowadziło kilka dni temu aktualizację do swojego flagowego tytułu – DCS World. Wśród wielu zmian wprowadzonych do gry przy okazji update’u o oznaczeniu 2.8.3.37556, prawdopodobnie najważniejszą okazało się dodanie przez twórców wsparcia dla obsługi wielu wątków procesora (multithreadingu). Ta pozornie drobna modyfikacja okazała się mieć niebywale pozytywny wpływ na sposób działania tej, skądinąd wymagającej w kwestiach technicznych, gry.

Niedługo po premierze przełomowej aktualizacji, fora internetowe oraz blogi skupiające entuzjastów DCS zalane zostały przez komentarze pozytywnie zaskoczonych fanów. Na łamach serwisu Reddit gracze chwalili się imponującymi przyrostami liczby klatek na sekundę w trakcie rozgrywki.

Nie obyło się jednak bez problemów. Dla przykładu gracz o pseudonimie Rajhin raportował o trudnościach związanych z najnowszą funkcjonalnością przy grze z użyciem gogli VR.

Internauta o pseudonimie ShamrockOneFive w swoim obszernym wpisie na blogu stormbirds.blog, skupionym na tematyce symulatorów lotu, potwierdza pozytywny wpływ, jaki na komfort rozgrywki ma nowa funkcjonalność gry. W rozważaniach dotyczących przyszłości DCS autor wiąże nadzieje z dalszym rozwojem gry w kontekście integracji przez deweloperów cenionego API Vulkan.

Źródło:
Adam Celarek - GRY-OnLine


Klemens
2023-03-13 16:43:47