Ekipa odpowiedzialna za popularne mody Long War do XCOM ujawniła własną strategię – Terra Invicta

Wiemy nieco więcej o zapowiedzianej przed czterema laty grze Terra Invicta.

Nawet jeśli nazwa Pavonis Interactive nie mówi Wam zbyt wiele, to jeśli należycie do fanów serii XCOM, to na pewno dane Wam było usłyszeć o popularnych modyfikacjach Long War i Long War 2. Odpowiedzialna za nie ekipa uformowała w 2015 roku pełnoprawne studio deweloperskie i po czterech latach otrzymaliśmy pierwszy wgląd w ich debiutancki projekt – Terra Invicta. Kosmiczna strategia pozwoli nam stawić czoła najeźdźcom z kosmosu, aczkolwiek nie będzie to łatwe – ludzkość podzieliła się na mniejsze obozy, które niekoniecznie są zainteresowane walką z kosmitami, a naszym zadaniem będzie nie tylko przekonanie pozostałych przywódców o słuszności obrony własnego układu, ale też zebranie armii, rekrutowanie oficerów czy kolekcjonowanie surowców.

Na pierwszy rzut oka tytuł mocno czerpie z najnowszej kosmicznej strategii Paradox Development, Stellaris, nie tylko w zakresie mechanik rozgrywki, ale też oprawy wizualnej czy interfejsu. Oczywiście projekt jest wciąż na wczesnym stadium rozwoju, więc zapewne twórcy chcą jedynie wzbudzić nasze zainteresowanie, a w kolejnych etapach procesu deweloperskiego pokuszą się o nieco większą oryginalność. Całość zapowiada się ciekawie, zmierza na PC i jak na razie pozostaje bez choćby przybliżonej daty premiery. Jednocześnie już teraz Pavonis Interactive zapowiedziało rychły start kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze, a wraz z nią powinno pojawić się już dużo więcej konkretów.

Źródło:
"LM" - gram.pl


Klemens
2019-10-15 13:36:06