EA Play: chcemy być lepsi - firma rezygnuje z krytykowanych praktyk

Andrew Wilson podczas EA Play raz jeszcze zabrał głos w sprawie błędów, jakie popełniło Electronic Arts i wyciągniętych z nich wniosków.

Ani w Battlefieldzie V, ani w Anthem nie będzie skrzyń z losową zawartością, która wpływałaby na siłę kontrolowanej postaci. W produkcji BioWare'u pojawią się mikrotransakcje, ale na drobne zakupy gracze wybiorą się wyłącznie po rzeczy wnoszące kosmetyczne zmiany. Electronic Arts manifestuje w ten sposób wyciągnięcie wniosków po tym, jak na firmę spadła fala krytyki w związku ze Star Wars: Battlefront II.

- Z całą pewnością popełniliśmy błąd - przyznał podczas wczorajszej konferencji EA Play Dennis Braanvall, dyrektor projektowy Star Wars: Battlefront II. Jego myśl rozwinął dyrektor wykonawczy Electronic Arts, Andrew Wilson. - Zawsze staramy się uczyć i słuchać, dążymy do samodoskonalenia. U podstaw tego leży możliwość wyboru. Gracze decydują jak grają, w co grają, kiedy grają i na jakich urządzeniach grają. Dzięki temu czujesz, że jesteś traktowany uczciwie, że nikt nie ma niesprawiedliwej przewagi lub straty ze względu na to, jak gra - powiedział podczas swojego wystąpienia.

- W każdej chwili, którą zainwestujesz - wiemy, że wiele swojego życia poświęcanie naszym grom - czujesz, że jesteś nagradzany i dostajesz odpowiednią wartość w zamian za poczynione inwestycje. Co jednak najważniejsze, gry zapewniają dobrą zabawę i stanowią doświadczenie, które poprawiają twoje życie. Myśląc nad wszystkim co staramy się zrobić, wiedzcie, że chcemy być lepsi i tworzyć znakomite gry - zakończył Wilson.

Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl


Klemens
2018-06-10 20:09:14