Dragon Blaze – zadebiutowała efektowna gra akcji z elementami RPG

Zgodnie z marcowymi zapowiedziami, koreańskie studio Gamevil wprowadziło do oferty platform Google Play i App Store anglojęzyczną wersję Dragon Blaze.

W Dragon Blaze trafiamy do typowego świata fantasy, który niemal od roku jest systematycznie niszczony przez samozwańczego, smoczego króla żywych i umarłych. Zakrojona na szeroką skalę wojna okazuje się brzemienna w skutkach dla całej rasy ludzkiej. Jej tragiczny los może odwrócić jedynie potomek dawno wymarłego plemienia Bodem, który zbiera innych śmiałków i wyrusza na wojenną wyprawę wymierzona w smoczą armię.

Rozgrywka w Dragon Blaze sprowadza się do eksploracji upadającego świata i brania udziału w kolejnych, coraz trudniejszych starciach z przeciwnikami. Gracz, wcielający się w głównego bohatera opowieści, reprezentującego jedną z pięciu klas postaci (Rycerz, Łucznik, Kapłanka, Łotrzyk oraz Mag), dowodzi w ich trakcie waleczną drużyną, w skład której wchodzi jeszcze czterech pomocników. Tych ostatnich wybiera się spośród setek sojuszników, spotykanych na różnych etapach historii.

Z czasem bohaterowie awansują na wyższe poziomy doświadczenia. W efekcie gracz odblokowuje zaawansowane umiejętności, a także ulepsza te już dostępne. Sednem zabawy jest szukanie właściwej taktyki walki, a także ustalanie jak najefektywniejszego składu drużyny oraz formacji, które pozwolą na prowadzenie skutecznej ofensywy i zapewnią odpowiednią ochronę przed wrogiem.

Choć Dragon Blaze główny nacisk kładzie na zabawę w trybie solowym (w ramach kampanii bądź opcji z nieskończoną rozgrywką), twórcy z Gamevil nie zapomnieli o miłośnikach multiplayera. Mogą oni wziąć udział w czteroosobowych raidach przeciwko potężnym bossom, a także w starciach PvP na arenie. Nie sposób nie zwrócić też uwagi na bardzo atrakcyjną warstwę audiowizualną. Świetnie zaprojektowane i animowane postacie, ładne tła, wybuchowe efekty i dynamiczny podkład muzyczny czynią z Dragon Blaze jedną z najładniejszych gier od studia Gamevil.

Dragon Blaze zadebiutowało w Korei Południowej w lutym 2014 roku. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem – niedawno licznik pobrań przekroczył 5 milionów. Bardzo możliwe, że podobną, o ile nie większą, popularnością będzie się cieszyła na Zachodzie, w czym powinna pomóc wysoka jakość wykonania.

Źródło:
"Jiker" - GRY-OnLine


Klemens
2015-05-14 19:13:10