Deweloperzy Factorio nie naprawili błędów w grze, bo grali w World of Warcraft: Classic

Fani World of Warcraft: Classic na pewno tę sytuację zrozumieją.

Premiera nostalgicznej odsłony jednego z najpopularniejszych MMORPG miała miejsce 27 sierpnia, zaś trzy dni później na oficjalnej stronie gry Factorio (jak również na Steamowej stronie produkcji) pojawiła się notka, w której deweloperzy postanowili szczerze wytłumaczyć, dlaczego nie naprawili znalezionych błędów.

Czołowi pracownicy ze studia Wube Software wzięli urlopy z powodu premiery World of Warcraft: Classic. Naprawdę. Szefostwo postarało się jednak wytłumaczyć sytuację w humorystyczny sposób, aczkolwiek przyznało, że był to najgorszy moment, ponieważ również wtedy odkryto w Factorio kilka błędów. Osoba, która posiada odpowiednie umiejętności, aby je naprawić, nie mogła natychmiast zająć się sprawą, ponieważ nabijała w tym czasie poziom swojego kapłana.

Co jest jednak znacznie ciekawsze, gracze wykazali się zupełnie niespodziewanym podejściem. Większość z nich całkowicie zrozumiała pracowników i powiedziała, że grzecznie poczeka, aż błędy zostaną naprawione. Kto by się spodziewał, nie? Pewnie dlatego niedługo po tym incydencie studio ostro wzięło się do pracy. Nie zmienia to jednak faktu, że cała sytuacja wyglądała dość zabawnie.

Factorio zadebiutowało 24 grudnia 2012 roku w fazie wczesnego dostępu na Steamie. Premierę pełnoprawnej wersji zaplanowano również na grudzień, tyle że bieżącego roku.

Źródło:
Maria Wawrzyniak - gram.pl


Klemens
2019-09-15 11:24:53