Command & Conquer – free-to-play nie oznacza gorszej gry. Beta w pierwszej połowie 2013 roku
Taką informację przekazał community manager z firmy Electronic Arts na oficjalnej stronie serii. W krótkim wpisie pracownik stara się przekonać też, że przejście na popularny dzisiaj model finansowy nie oznacza, że dostaniemy słabszą grę. Zapewni to ścisła współpraca z graczami.„To prawda, że kierunek, jaki obraliśmy jest nowy i pewnie wiele osób powie, że to nie prawdziwy Command & Conquer” – pisze EA_CIRE, odpowiedzialny za kontakty z fanami. Pracownik Electronic Arts dodaje: „Dla mnie seria nie opowiada tylko o Tiberium, postaciach Kane’a, czy zwariowanego Yuri. To raczej przyjemność z grania oraz wciągająca strategia czasu rzeczywistego z górnej półki.” Na tym chcą skoncentrować się deweloperzy.
EA_CIRE przyznaje bez bicia, że marka zaliczała wpadki – największym rozczarowaniem był dla niego Command & Conquer 4. Mając świadomość pomyłek, studio chce stworzyć przemyślaną rozgrywkę, godnie reprezentującą bogatą przeszłość serii. Długi okres bety i otwartość na sugestie fanów powinny w tym pomóc. Pierwsze efekty poznamy dopiero za parę miesięcy, bo autorzy nie chcą chwalić gry frazesami. Wolą pokazać jej gotowy fragment.
Źródło:
"Hed" - GRY-OnLine 2012-11-05 17:34:51