Command & Conquer Remastered ma się świetnie. Twórcy chwalą się postępami

Petroglyph zamknęło już fazę alfa i przenosi wszystkie mocne na dopracowanie modułu sieciowego Command & Conquer Remastered.

Wybitnie nieudana premiera zremasterowanej wersji gry Warcraft 3 i chłodne przyjęcie ocenzurowanego Commandos 2 mogły wprowadzić nieco sceptycyzmu u fanów strategii, którzy oczekują odświeżonych wydań także innych klasyków. Weźmy za przykład takie Command & Conquer Remastered, które także powstaje pod okiem twórców pierwowzoru i ma zaoferować szereg usprawnień, które zachwycą nowych graczy ale i fanów pierwowzoru. Tych ostatnich warto uspokoić – wygląda na to, że projekt ma się świetnie:

(...) w projekcie nie ma już żadnej oryginalnej czy zastępczej zawartości. Każda klatka animacji, skrawek terenu, sekunda ścieżki dźwiękowej czy fragment interfejsu – wszystko otrzymało odświeżenie.

W najnowszym raporcie z prac nad odświeżonymi Command & Conquer Jim Vessella ujawnił, że ekipie odpowiedzialnej za projekt udało się już sfinalizować fazę alfa. Oznacza to, że grywalne buildy remasterów nie zawierają już żadnych elementów zaciągniętych z pierwowzorów czy materiałów zastępczych, a ich pełna zawartość została oddana odświeżeniu. W nadchodzących miesiącach Petroglyph będzie w dalszym ciągu pracować nad przeprojektowanym trybem sieciowym – pierwsze testy pozwoliły ocenić stabilność architektury i twórcy patrzą na nadchodzący czas z nieskrywanym optymizmem.

Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że ich zamiarem jest uczynienie jak największej liczby zmiennych dla rozgrywek sieciowych „płynnymi”. Oznacza to, że przed rozpoczęciem sesji będziemy mogli ustalić masę parametrów początkowych, które ustawią jej przebieg. Obok tego Vessella zapowiedział możliwość nagrywania powtórek z meczów i będący ich naturalnym następstwem wbudowany tryb obserwatora.

Na koniec wpisu Vessella przypomniał, że na bieżący rok przypada 25. rocznica marki i ma nadzieje, że Electronic Arts i Petroglyph będą świętować ją wspólnie z fanami. Taka mała sugestia związana z tegoroczną datą premiery, ale – przynajmniej na razie – postarajmy się jej nie nadinterpretować.

Odświeżone Command & Conquer i Command & Conquer Red Alert powstają z myślą o PC.

Źródło:
"LM" - gram.pl


Klemens
2020-02-04 14:02:08