Co można zrobić w Excelu? Grywalne Sid Meier’s Civilization!

Praca potrafi znużyć. Ta biurowa nie jest w tym zakresie żadnym wyjątkiem. Co robić, gdy czas do wyjścia niemal stoi w miejscu, a pod ręką mamy niezwykle potężne narzędzie do wykonania obliczeń?

Można wiele, ale bardzo ciekawym zajęciem wydaje się zaprogramowanie pierwszej odsłony serii Sid Meier’s Civilization. Oczywiście podaje to tylko jako alternatywę, bo omówiony tu projekt powstał w ramach OLC GAMEJAM 2019, a jego autorem/autorką jest s0lly. Oto [CELL]IVIZATION.

Tematem przewodnim tegorocznej odsłony OLC była destrukcja, co oznacza, że w [CELL]IVIZATION na nic zdadzą nam się negocjacje – jedynym warunkiem zwycięstwa jest całkowite unicestwienie oponentów. Sam build jest mocno uproszczony, co nie powinno nas dziwić, gdyż powstał w niespełna tydzień, ale twórca obiecał wprowadzenie dodatkowych funkcji. Grywalna wersja Excelowego Civilization trafi do sieci jeszcze dziś (w chwili pisania wiadomości wciąż niedostępna), a jeśli projekt przypadł Wam do gustu, to możecie wesprzeć go w głosowaniu na OLC, które zakończy się 22 września.

Sid Meier’s Civilization oryginalnie zadebiutowało w 1991 roku.

Źródło:
"LM" - gram.pl


Klemens
2019-09-07 17:00:57