BattleTech ukaże się dopiero w przyszłym roku

Mamy złe wieści dla osób wyczekujących premiery gry BattleTech.

Studio Harebrained Schemes poinformowało właśnie, że produkcja zaliczy poślizg i ukaże się dopiero na początku przyszłego roku. Przypomnijmy, że pierwotnie debiut produkcji planowany był na maj 2017 r. ale potem podjęto decyzję o przesunięciu go o kilka miesięcy.

Powodem kolejnego opóźnienia jest oczywiście chęć lepszego dopracowania gry i pełniejszego zaimplementowania sugestii graczy uzyskanych w trakcie beta testów. Ponadto, produkcja powstaje dzięki środkom zgromadzonym podczas zbiórki na Kickstarterze. Udało się wtedy znacząco przebić cel minimalny, co zwiększyło skalę projekty, ale jednocześnie wydłużyło cykl deweloperski.

Warto wspomnieć, że osoby, które wsparły grę na Kickstarterze lub za pomocą oficjalnej strony mają obecnie dostęp do zamkniętej bety. W tym tygodniu dostaną oni patcha, który wprowadzi spore zmiany w balansie rozgrywki, doda menu z opcją konfiguracji klawiszy oraz zaoferuje mocno ulepszoną sztuczną inteligencję przeciwników.

Ponadto autorzy wkrótce zaczną testowanie trybu mutliplayer. Wpierw w najbliższy weekend udostępnią go fanom, którzy wyrażą gotowość radzenia sobie z problemami technicznymi, a kilka tygodni później sieciowe starcia na stałe dołączą do zamkniętej bety. Na początek potyczki wieloosobowe będą miały jedynie postać pojedynków jeden na jednego.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2017-08-15 17:58:51