Battle Realms Legends - ruszył Kickstarter hybrydy strategii i karcianki

Ruszyła właśnie zbiórka na projekt Battle Realms Legends, czyli nową grę osadzoną w uniwersum, które było tłem dla RTS-a z 2001 roku.

Fanów pierwowzoru zapewne rozczaruje jednak wiadomość, że produkcja nie jest strategią czasu rzeczywistego i zamiast tego elementy tego gatunku zostaną w niej połączone w mechanizmami zaczerpniętymi z karcianek i RPG-ów. Tytuł oparty zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami i zmierza wyłącznie na pecety. Cel minimalny ustalono na poziomie 100 tysięcy dolarów, a zbiórka dobiegnie końca 16 października. Jeśli akcja crowdfundingowa odniesie sukces, to gotowy produkt na zadebiutować na rynku w przyszłym roku.

Na starcie do wyboru będą dwie frakcje w postaci klanów Smoka i Lotosu. Akcja gry osadzona zostanie wkrótce po wydarzeniach z pierwszego Battle Realms i podczas rozgrywki odwiedzimy wiele lokacji dobrze znanych fanom pierwowzoru. Rozpoczynając zabawę gracze będą musieli zdecydować, jakim bohaterem pokierują i każdy z dostępnych herosów posiadać ma unikalne umiejętności, ekwipunek i podległe jego rozkazom jednostki. Autorzy planują dwie kampanie fabularne – po jednej dla każdego klanu, a ich przebieg ma być do pewnego stopnia nieliniowy i sukcesy oraz porażki gracza skierują historię na odrębne tory. Oczywiście dostępny też będzie tryb multiplayer.

Eksploracja świata odbywać się ma na sporych rozmiarów dwuwymiarowej mapie, za pomocą której będziemy odwiedzali wioski i miasta, napotykali bandy potworów, podejmowali się wykonania zadań oraz przejmowali ziemie w celu zwiększenia tempa generowania surowców. Walka rozgrywać się będzie w sposób znany z karcianek, a przed każdym starciem otrzymamy możliwość zmodyfikowania talii, tak aby lepiej pasowała do warunków panujących na polu bitewnym, w tym pogody i pory dnia, oraz mocnych i słabych stron przeciwnika.

Nie zabraknie systemu rozwoju jednostek poprzez awansowanie ich na kolejne rangi wojskowe. Natomiast bohaterowie otrzymają własne unikalne drzewka umiejętności, pozwalające nam dopasować ich do własnego stylu grania. Ze wszystkim tym sprzężony zostanie moduł strategiczny, w ramach którego konieczne będzie zarządzanie własnymi ziemiami, szkolenie jednostek oraz przydzielanie podwładnych do produkcji konkretnych dóbr.

Warto na koniec wspomnieć, że za produkcję gry odpowiada studio Liquid Entertainment, czyli ten sam zespół, który opracował pierwsze Battle Realms.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2014-09-17 18:31:31