Ashes of the Singularity: Escalation - nadchodzi samodzielny dodatek do RTS-a studia Stardock

Studio Stardock zapowiedziało Ashes of the Singularity: Escalation, czyli pierwszy duży dodatek do wydanej w marcu tego roku strategii czasu rzeczywistego.

Ma to być rozszerzenie samodzielne, czyli nie będzie wymagało posiadania podstawowej wersji gry. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety, a premiera ma nastąpić jesienią tego roku.

Ashes of the Singularity: Escalation zaoferuje dwie nowe kampanie fabularne. Pierwsza zatytułowana Memories pozwoli pokierować frakcją Substrate i spojrzeć na konflikt z perspektywy sztucznej inteligencji znanej jako Haalee. Druga, nazwana Escalation, obsadzi nas w roli dowódcy sił PHC (Post-Human Coalition), które dawniej współpracowały z Haalee, a teraz stały się wrogami SI.

Obie frakcje wystąpiły już w podstawowej wersji Ashes of the Singularity, ale w Escalation zostaną one solidnie wzmocnione za pomocą wielu nowych jednostek. Rozszerzona zostanie także lista typów planet i bitwy toczyć będziemy m.in. mapach pokrytych lawą oraz zbudowanych z kryształów.

Wzbogaceniu ulegnie wybór struktur, wśród których znajdziemy m.in. wieżyczki strażnicze oraz fabryki jednostek latających. Ponadto będziemy mogli przywoływać z orbity przydatne przedmioty i maszyny.

Ashes of the Singularity: Escalation zaoferuje także znacznie większe mapy, które jednocześnie mają być bardziej różnorodne. Limit graczy w multiplayerze zostanie podbity z ośmiu do szesnastu osób, więc skala potyczek będzie olbrzymia. Aby ułatwić nam opanowanie sytuacji, autorzy szykują nowy widok strategiczny, ukazujący całe pole bitewne.

Co ciekawe, Escalation będzie miało niższe wymagania sprzętowe niż Ashes of the Singularity. Warto na koniec wspomnieć, że dodatek jako samodzielna produkcja kosztować ma 39,99 dolarów (ok. 152 zł), ale posiadacze Ashes of the Singularity otrzymają możliwość nabycia zawartości rozszerzenia w formie o połowę tańszego DLC.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2016-08-25 14:50:31