LOGOWANIE
Zarejestruj sie

Sukces Kickstartera That Which Sleeps - turowej strategii pozwalającej na wcielenie się w wielkiego przedwiecznego

Kolejny tytuł dołączył do bardzo długiej już listy kickstarterowych sukcesów.

Nietypowej turowej strategii That Which Sleeps, w której jako złe bóstwo próbujemy przejąć kontrolę nad światem, udało się w ciągu kilku pierwszych dni akcji crowdfundingowej przekroczyć cel minimalny ustalony na poziomie 12 tysięcy dolarów. W chwili pisania tej wiadomości licznik na stronie pokazuje już sumę 21 tysięcy, a kwota ta bez wątpienia ulegnie jeszcze sporemu zwiększeniu, gdyż zbiórka dobiegnie końca dopiero za 25 dni. Gra jest debiutanckim projektem bostońskiego studia King Dinosaur Games i zmierza obecnie wyłącznie na pecety. W planach są wersje na systemy Windows, OSX i Linux, a premiera ma nastąpić w marcu przyszłego roku.

W That Which Sleeps wcielimy się prastarą istotę, będącą ucieleśnieniem zła, która dawno temu została uwięziona, a teraz po przebudzeniu zamierza przejąć kontrolę nad światem przypominającym typowe krainy fantasy. Niestety, wielki przedwieczny jest mocno osłabiony i próby bezpośredniej konfrontacji szybko skończą się dla niego tragicznie. Zamiast tego musi pozostawać w ukryciu, wykorzystując wiernych mu sługusów do bardziej subtelnego podkopywania pozycji wszystkiego co dobre. Podczas zabawy będziemy musieli znaleźć odpowiednią równowagę między sianiem zamętu, a unikaniem wykrycia przez potężnych herosów gotowych z radością zakończyć naszą plugawą egzystencję.

Rozpoczynając zabawę gracze wybiorą między kilkoma różnorodnymi scenariuszami rozgrywki i każdy z nich będziemy mogli w daleko idący sposób skonfigurować. Potem zdecydujemy, którym przedwiecznym zagramy. Bóstwa mają się mocno różnić między sobą, posiadając unikalne moce oraz drzewka rozwoju.

Krainę zamieszkiwać będzie wiele samodzielnych bohaterów sterowanych przez sztuczną inteligencję, w tym herosów i monarchów. Każdy z nich posiadać ma własne ambicje, więc jeśli pozostaniemy w ukryciu, to postacie często będą ze sobą rywalizowały podczas realizacji osobistych celów. Naszym głównym narzędziem mają być agenci, za pomocą których będziemy m.in. infiltrować rządy państw, podkopywać gospodarkę, terroryzować mieszkańców wsi, odprawiać plugawe rytuały oraz prowadzić wykopaliska w celu zdobycia cennych artefaktów. Każdy z agentów ma być konkretną osobą, z własnymi cechami i umiejętnościami.

Zabawę wzbogacą losowe wydarzenia fabularne, podczas których otrzymamy specjalne zadania i zmuszeni zostaniemy do podejmowania decyzji o dalekosiężnych skutkach. Ponadto autorzy obiecują potężne narzędzia moderskie, pozwalające na zmianę praktycznie każdego elementu gry.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2014-09-27 10:35:59