LOGOWANIE
Zarejestruj sie

Prolog StarCraft II: Legacy of the Void dostępny za darmo dla wszystkich. Szczegóły patcha 3.0

Firma Blizzard postanowiła zaoferować nam przedsmak tego, co czeka nas w ostatniej części trylogii StarCraft II.

Dziś bowiem opublikowano aktualizację 3.0 do dodatku Heart of the Swarm, w której udostępniono minikampanię Whispers of Oblivion, czyli zestaw trzech misji z Zeratulem w roli głównej, a zarazem prolog do Legacy of the Void. Wcześniej był on dostępny jedynie w trakcie bety rozszerzenia, teraz zaś wystarczy pobranie wspomnianej aktualizacji bądź darmowego zestawu startowego jeśli nie posiadamy gry.

Oczywiście patch 3.0 to także liczne zmiany, przede wszystkim związane z interfejsem gry i po części wynikające z sugestii fanów. Twórcy wzięli sobie do serca uwagi graczy dotyczące społecznego aspektu gry, wskutek czego większość zakładek została przeniesiona w górny lewy róg ekranu, dzięki czemu można rozmawiać bez konieczności odsuwania czatu w celu uzyskania dostępu do pewnych opcji. Sam czat pokazuje wszystkie kanały w jednym oknie, które będzie można dowolnie przypinać i rozszerzać, a kanały pozwolą na jednoczesną rozmowę nawet do 200 osób (poprzednio najwyżej 100). Pojawiły się też przypomnienia o zaległych wiadomościach, jak również dodatkowe opcje filtrowania kanałów. Zmiany dotknęły także Salon Gier (Arcade), który podzielono na dwie zakładki: „Dołącz” oraz „”Przeglądaj”. Ta pierwsza pozwala na szybkie dołączanie do gry przez pokazywanie jedynie wolnych poczekalni, a po prawej stronie znajdują się informacje na temat danej rozgrywki. Ponadto cały interfejs został wypełniony modelami i tłami w trójwymiarze, wliczając w to menu wyboru kampanii (mocno przypominające to znane z pierwszego StarCrafta z dodatkiem Brood War).

Warto również wspomnieć o przeniesieniu pewnych aspektów Heart of the Swarm do Wings of Liberty, takich jak możliwość zdobywania poziomów czy rozgrywki 1vsAI (gracz kontra sztuczna inteligencja). Ponadto usunięto możliwość wyłączenia niektórych opcji, na przykład od teraz powtórki będą zawsze zapisywane automatycznie. Zniknęły także rozgrywki FFA (Free For All), a osiągnięcia z nimi związane zostały ukryte (chyba że zdobyto je wcześniej), zaś Własne Gry (Custom Games) przesunięto do zakładki multiplayer. Drobne poprawki wprowadzono też do rozgrywki: na początku gry przez 10 sekund na minimapie wyświetli się przypuszczalne położenie przeciwników, jednostka Carrier Interceptor nie będzie wracała do Carriera po wybraniu nowego celu ataku, a liczba robotników będzie wyświetlała się na czerwono, jeśli zbyt wielu przydzielimy do wydobycia gazu.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine


Klemens
2015-10-07 17:36:45