LOGOWANIE
Zarejestruj sie

Pierwsza aktualizacja Cities: Skylines i szczegóły na temat darmowych dodatków DLC

Ukazała się pierwsza aktualizacja do ciepło przyjętej strategii ekonomicznej Cities: Skylines.

Poprawka oznaczona numerem 1.0.6b skupia się na zwiększeniu stabilności, usunięciu szeregu błędów produkcji oraz dodaniu nowych ustawień graficznych i dźwiękowych. Do najważniejszych z nich należą:

* Usprawnienie działania gry na wszystkich wspieranych systemach operacyjnych (Windows, Mac, Linux).
* Wprowadzenie suwaków pozwalających na dostosowanie poziomu ziarnistości obrazu oraz głośności gwaru miejskiego.
* Wyeliminowanie szeregu błędów graficznych i dźwiękowych (przypadkowo lub niewłaściwie uruchamiane odgłosy, zmiany kolorów przy większej odległości od obiektów).
* Zwiększenie możliwości narzędzia do ulepszania dróg.
* Drobne zmiany w mechanice.

Jednocześnie Mariina Hallikainen, prezes studia Colossal Order, odpowiedzialnego za produkcję gry, w wywiadzie dla serwisu PC Gamer wypowiedziała się na temat planowanych rozszerzeń i polityki ich wydawania. W porozumieniu z wydawcą, firmą Paradox Interactive, zdecydowano się na model podobny do tego, który zastosowano w przypadku gier Crusader Kings II i Europa Universalis IV. Mianowicie, oprócz dużych płatnych rozszerzeń będą ukazywać się również mniejsze bezpłatne dodatki. W jednym z pierwszych dostępnych za darmo DLC znajdziemy możliwość budowania tuneli oraz zestaw europejskich budynków. Jak stwierdziła pani prezes:

Zdecydowaliśmy już, że tunele i budynki europejskie będą darmowymi rozszerzeniami. Jestem głęboko przekonana, że powinno tak być w ich przypadku, sądzę, że są one częścią gry.

W wywiadzie pojawiły się także pytania dotyczące możliwości wprowadzenia do tytułu trybu wieloosobowego. Hallikainen odniosła się sceptycznie do tych pomysłów, podkreślając, że podstawą Cities: Skylines jest tworzenie miast zgodnie z własnymi pomysłami i fantazjami, a obecność innych osób w czyimś świecie gry tylko zburzyłaby poczucie wolności. Co więcej, nie wiadomo w ogóle, jak taki tryb wieloosobowy miałby funkcjonować. Zapytano też o możliwość wprowadzenia narzędzi do formowania terenu w trakcie pracy nad miastem. Szefowa studia Colossal Order stwierdziła, że w tym wypadku ograniczeniem mogą być możliwości techniczne, ale sprawa jest mocno dyskutowana, a deweloperzy szukają optymalnego rozwiązania.

Przy okazji Hallikainen odniosła się bardzo pozytywnie do społeczności osób tworzących modyfikacje gry. Podkreśliła, że twórcy są otwarci na wszelkiego typu mody i rozszerzenia ze strony fanów. Warto nadmienić, że w tym momencie w Warsztacie Steam funkcjonuje ponad 13 tysięcy projektów graczy.

Źródło:
"Arantasar" - GRY-OnLine


Klemens
2015-03-20 14:33:25