LOGOWANIE
Zarejestruj sie

Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Ocena
czytelników GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI % procent

Mass Effect: Andromeda

Podczas zabawy wciśnij klawisz [~] i wpisz jedną z komend. Dają one dostęp do technicznych aspektów produkcji:
* UIDrawEnable
* Window.PosX
* Window.PosY
* Window.Width
* Window.Height
* GameTime.MaxVariableFps
* Render.DrawScreenInfo
* Render.ResolutionScale
* Render.FrameSynthesisScaleH
* Render.FrameSynthesisScaleY
* Render.VSyncFlashTestEnable
* Render.OutputBrightnessTestEnable
* Thread.ProcessorCount
* Thread.MaxProcessorCount
* Thread.MinFreeProcessorCount
* Thread.JobThreadPriority
* WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable
* WorldRender.MotionBlurEnabled
* WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax
* WorldRender.MotionBlurQuality
* WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount
* WorldRender.FrameSynthesisMode
* WorldRender.FilmicEffectsEnable
* WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapEnabled
* WorldRender.EmitterSunTransmittanceResolution
* WorldRender.LightTileCombineOutdoorLightEnable
* WorldRender.LightTileCsPathEnable
* WorldRender.PlanarReflectionEnable
* WorldRender.InterpupillaryDistance
* WorldRender.SpotLightShadowmapEnable
* WorldRender.SpotLightShadowmapResolution
* RenderDevice.VSyncEnable
* RenderDevice.TripleBufferingEnable
* RenderDevice.RenderAheadLimit
* RenderDevice.StereoConvergenceScale
* RenderDevice.StereoSeparationScale
* RenderDevice.StereoSoldierZo
omConvergenceScale
* RenderDevice.DxDiagDriverDetectionEnable
* RenderDevice.Dx11Dot1Enable
* RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable
* PerfOverlay.Enable
* PerfOverlay.DrawGraph
* PerfOverlay.DrawGraphMethod
* PerfOverlay.DrawCpuGraph
* PerfOverlay.DrawGpuGraph
* PerfOverlay.DrawFrameGraph
* PerfOverlay.DrawVblankGraph
* PerfOverlay.DrawFps
* PerfOverlay.DrawFpsMethod
* PerfOverlay.DrawFcat
* PerfOverlay.FcatWidth
* PerfOverlay.LegendDisplayFormat
* PerfOverlay.FpsTimePeriod
* PerfOverlay.FpsDisplayAlpha
* PerfOverlay.FpsDisplayFormat
* PerfOverlay.FpsDisplayScale
* PerfOverlay.FpsDisplayOffsetX
* PerfOverlay.FpsDisplayOffsetY
* PerfOverlay.FrameFileLogEnable
* NetworkPerfOverlay.Enable
* Screenshot.Render
* Screenshot.Format
* Screenshot.LayerMode
* PostProcess.ForceDofEnable
* PostProcess.DofMethod
* PostProcess.BlurMethod
* PostProcess.SpriteDofEnable
* PostProcess.SpriteDofHalfResolutionEnable
* PostProcess.DynamicAOEnabled
* PostProcess.DynamicAOMethod
* PostProcess.ScreenSpaceRaytraceEnable
* PostProcess.ScreenSpaceRaytraceDeferredResolveEnable
* PostProcess.ScreenSpaceRaytraceSeparateCoverageEnable
* PostProcess.ScreenSpaceRaytraceFullresEnable


Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
07.01.2014 | delux » Skorzenny nigdy nie był generałem majorem tylko po
16.06.2013 | Vodayo » Czysta matematyka i zapewne bliska prawdy. Słabośc
29.09.2012 | Podromca4321 » Dzięki nawet niewyobrażanie sobie jak mi to pomogł
17.04.2012 | Turel » Sejmitar: W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co sza
17.04.2012 | Turel » Młot bojowy: Kafar nigdy nie miał zastosowania bo
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję