Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Black Mesa
/god – nieśmiertelność
/noclip – tryb przenikania przez ściany
/notarget – przeciwnicy ignorują sterowaną postać
npc_alien_grunt – pojawienie się potwora Alien Grunt
npc_houndeye – pojawienie się potwora Houndeye
npc_human_commander – pojawienie się postaci Human Commander (dowódca)
npc_human_grunt – pojawienie się postaci Human Grunt (żołnierz)
npc_human_medic – pojawienie się postaci Human Medic (medyk)
npc_human_scientist – pojawienie się postaci Human Scientist (naukowiec)
npc_lav – pojawienie się LAV’a
npc_osprey – pojawienie się Osprey’a
npc_sentry_ground – pojawienie się działka Ground Sentry
npc_sniper – pojawienie się postaci Sniper (snajper)
sv_gravity – zmiana siły grawitacji
weapon_9mm – otrzymanie pistoletu 9mm
weapon_crossbow – otrzymanie kuszy
weapo
n_crowbar – otrzymanie łomu
weapon_grenade – otrzymanie granatu
weapon_mp5 – otrzymanie pistoletu maszynowego MP5
weapon_shotgun – otrzymanie shotguna
ODBLOKOWANIE TRYBU DEWELOPERA
Zacznij od utworzenia z pomocą Notatnika pliku o nazwie config.cfg. Zapisz ten plik w katalogu \BMS\cfg w miejscu, w którym na twardym dysku zainstalowana została gra. Domyślna lokalizacja tego katalogu (dla wersji pobranej z usługi Steam) to:
C:\Program Files\Steam\SteamApps\sourcemods\BMS\cfg
Utwórz teraz skrót do głównego pliku wykonywalnego gry, umieść go na pulpicie, kliknij na nim prawym przyciskiem myszy i wybierz Właściwości. Przejdź do zakładki Skrót i przystąp do edycji pola Element docelowy, dopisując na samym końcu ścieżki parametr –dev.
Możesz już uruchomić grę. W dowolnym momencie rozgrywki skorzystaj z kombinacji [LEWY SHIFT] + [F1], co powinno doprowadzić do uaktywnienie trybu dewelopera.
Autor: Klemens
/noclip – tryb przenikania przez ściany
/notarget – przeciwnicy ignorują sterowaną postać
npc_alien_grunt – pojawienie się potwora Alien Grunt
npc_houndeye – pojawienie się potwora Houndeye
npc_human_commander – pojawienie się postaci Human Commander (dowódca)
npc_human_grunt – pojawienie się postaci Human Grunt (żołnierz)
npc_human_medic – pojawienie się postaci Human Medic (medyk)
npc_human_scientist – pojawienie się postaci Human Scientist (naukowiec)
npc_lav – pojawienie się LAV’a
npc_osprey – pojawienie się Osprey’a
npc_sentry_ground – pojawienie się działka Ground Sentry
npc_sniper – pojawienie się postaci Sniper (snajper)
sv_gravity – zmiana siły grawitacji
weapon_9mm – otrzymanie pistoletu 9mm
weapon_crossbow – otrzymanie kuszy
weapo
weapon_grenade – otrzymanie granatu
weapon_mp5 – otrzymanie pistoletu maszynowego MP5
weapon_shotgun – otrzymanie shotguna
ODBLOKOWANIE TRYBU DEWELOPERA
Zacznij od utworzenia z pomocą Notatnika pliku o nazwie config.cfg. Zapisz ten plik w katalogu \BMS\cfg w miejscu, w którym na twardym dysku zainstalowana została gra. Domyślna lokalizacja tego katalogu (dla wersji pobranej z usługi Steam) to:
C:\Program Files\Steam\SteamApps\sourcemods\BMS\cfg
Utwórz teraz skrót do głównego pliku wykonywalnego gry, umieść go na pulpicie, kliknij na nim prawym przyciskiem myszy i wybierz Właściwości. Przejdź do zakładki Skrót i przystąp do edycji pola Element docelowy, dopisując na samym końcu ścieżki parametr –dev.
Możesz już uruchomić grę. W dowolnym momencie rozgrywki skorzystaj z kombinacji [LEWY SHIFT] + [F1], co powinno doprowadzić do uaktywnienie trybu dewelopera.
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz